انواع گل برای بانوان

هدیه دادن گل برای خانم ها همیشه مورد پسند آن ها واقع می شود.و هر زمان که گلی را به یک خانم هدیه دهید از آن لذت خواهد برد. اما خرید گل برای خانم ها، در بین تنوع زیاد نوع گل ها و رنگ های آن ها کار چندان ساده ای نیست. پس با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

گل برای خانم ها

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل برای هدیه به بانوان آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* بهترین گل برای خانم ها چیست؟

* چه گلی برای خانم ها مناسب است؟

* بهترین گل برای هدیه به خانم ها چیست؟

چرا خانم ها گل دوست دارند؟

در ابتدا به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا خانم ها انقدر به گل علاقه دارند. هدیه دادن گل به آن ها می تواند به آن ها حس خاص بودن و لطافت بدهد و اعتماد به نفس آن ها را بالا می برد. همچنین سبب می شود که لبخند واقعی به لبشان بشیند.و از ته دل به شما لبخند بزنند. گاهی برای بانوان ارزش یک شاخه گل خیلی بیشتر از هدایای گرانبها است. چرا که با حتی یک شاخه گل به آن ها می گویید.که همیشه به فکرشان هستید و همچنان او را دوست دارید. گل ها به خانم ها انرژی مثبت زیادی می دهند و ادامه روزشان را زیبا می کنند.

هدیه گل به بانوان

معرفی ۹ گل زنانه

1- گل رز قرمز

در هر کشوری گل رز قرمز نمایان گر عشق و علاقه زیاد است. پس اگر دوست دارید که دل زنی را بدست آورید حتما از رز قرمز استفاده کنید. این گل در هر زمانی محبوب است و هیچ گاه از محبوبیتش کم نمی شود.و به عنوان بهترین و اولین گزینه برای بانوان محسوب می شود و مقام اول را دارد.

بهترین گل برای خانم ها

2- گل رز صورتی

از گل رز صورتی غافل نشوید. درست است که رز قرمز نماد عشق است، اما رز صورتی هم باعث می شود.که حس دخترانه در خانم ها زنده شود.و حال و هوای دوران نوجوانی و جوانی در آن ها ایجاد شود. پس رز صورتی می تواند نوعی حس نوستالژی برای خانم ها باشد.

دسته گل مناسب برای خانم ها

3- گل آفتابگردان

رنگ زرد یکی از رنگ های گرم است.که به سبب ایجاد حس شور و شادی در انسان می شود. پس قطعا گرفتن گل آفتابگردان می تواند حس بی نظیری به خانم ها بدهد.و همچنان گرمای عشقتان را به او نشان دهد. همچنین گل آفتابگردان سنبل و نماد وفاداری هم هست.

شاخه گل برای خانم ها

4- آلسترومریا

اگر قصد دارید حس دوستی و فداکاری را القا کنید، پیشنهاد.ما به شما گل آلسترومریا است. با هدیه دادن این گل می توانید دوستی خود را تحکیم کنید.

چه گلی برای خانم ها مناسب است

6- گل لاله

گل لاله یک گل کلاسیک و بسیار زیبای زنانه است.که در فصل های مختلف رنگ های مختلفی از آن روییده و یافت می شود.

گل مناسب برای خانم ها

اگر قصد دارید حس خاص بودن و لوکس بودن.را در کنار زیبایی و قدرت به زنی بدهید، حتما برای او گل ارکیده بخرید.

بهترین گل برای هدیه به خانم ها

7- گل نرگس

گل نرگس پیام آور فصل بهار است و می توانید به عنوان شروعی تازه آن را هدیه دهید.و اگر قصد خرید گل بدون مناسبت خاصی را دارید.نرگس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

8- گل یاسمن

گل یاسمن یک گل بسیار خوش بو است. پس با هدیه دادن این گل می توانید خود را حسابی در دل فرد مقابلتان جا کنید. چرا که تا زمانی که بوی گل را حس می کند، به یاد شما خواهد بود.

سفارش گل برای خانم

9- گل زنبق آبی

گل زنبق آبی نشانه امید و ایمان است. زنبق نماد الهه عشق یونان باستان یا همان آیریس است. با هدیه دادن گل زنبق به شخص مقابلتان می گویید.که زیبایی نادر و بی نظیری دارد و شما هر روز بیشتر پیش عاشق او می شوید.

گل برای بانوان

دسته گل مناسب بانوان

بهتر است که در هدیه دادن گل کمی متفاوت عمل کنید و همیشه از یک نوع گل و به صورت کلیشه ای استفاده نکنید. برای مثال بهتر است برای هر فصل دسته گلی مناسب همان فصل و با رنگ های آن فصل از سال را هدیه دهید.

دسته گل بهاری

برای انتخاب گل های دسته گل مناسب برای خانم ها در فصل بهار می توانید.از گل های شب بو، لاله، سنبل، پامچال و بنفشه استفاده کنید.

دسته گل تابستانی

گل های همیشه بهار، ادریسی، زنبق، اسطخودوس و گل صد تومانی از جمله گل هایی هستند.که می توان از آن ها در خرید گل های تابستانی استفاده کرد.

بهترین گل برای بانوان

دسته گل پاییزی

گل های آلسترومریا و داوودی هم گل های زیبایی برای دسته گل های پاییزی شما هستند.

دسته گل زمستانی

بنفشه، سیکلامن، پامچال و … هم از جمله گل های زمستانی هستند.

جمع بندی

اگر قصد دارید خانمی را خوشحال کنید می توانید به خرید گل برای خانم فکر کنید. چرا که گل ها تاثیرات روحی بسیار مثبتی به روی خانم ها دارند و آنها را عمیقا خوشحال می کنند. همچنین با سفارش گل برای خانم و ارسال آن به صورت ناگهانی می توانید سبب خوشحالی مضاعف او شوید. انتخاب گل یا دسته گل مناسب برای خانم ها به شما بستگی دارد و این که بدانید.آن خانم به طور کلی به چه گل هایی علاقه دارد و کدامیک را دوست ندارد. اما برخی گل ها مانند رز، ارکیده، لاله و … جزو گل هایی هستند که طرفداران زیادی دارند. برای انتخاب دسته گل به دسته گل های مناسب برای هر فصل توجه کنید.و انتخابی متفاوت از همیشه داشته باشید.

سوالات متداول

* گل مناسب برای خانم ها چیست؟

گل رز قرمز، رز صورتی، لاله، نرگس، زنبق، آفتابگردان و … می توانند جزو گل هایی باشند که برای خانم ها بیشتر در الویت هستند.

* کدام دسته گل مناسب خانم هاست؟

خانم ها به طور کلی از انواع گل و دسته گل استقبال می کنند. اما شما تلاش کنید تا دسته گل خود را با گل های فصل پر کنید تا حس زیبای آن فصل را منتقل کنید. دسته گل آفتابگردان می تواند حس شادی و گرمی بی نظیری بدهد. گل لاله گلی کلاسیک و زیباست و دسته گل های تک رنگ لاله بسیار زیبا هستند.