گل ماه تولد شهریور

شهریور، ششمین ماه سال و دومین ماه تابستانی است. با توجه به این که متولدین هر ماه با توجه به طالع بینی ماه تولدشان گل مخصوص به خود را دارند،.متولدین شهریور نیز از این امر مستثنی نیستند.و بر اساس شخصیت و طالع ماه تولدشان چندین گل ماه شهریور فقط به آن ها اختصاص دارد. شاید بپرسید چه گلی مناسب شهریوری هاست؟در این مطلب قصد داریم.به معرفی گل برای متولدین شهریور بپردازیم و هر کدام از این گل ها را با توجه به معنا و مفهوم آن ها بررسی نماییم.

گل برای متولدین شهریور

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین شهریور آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* متولدین شهریور چه ویژگی هایی دارند؟

* گل ماه تولد شهریور چیست؟

متولدین شهریور چه ویژگی هایی دارند؟

متولدین شهریور معمولا افرادی آرام و بدون ماجرا بوده.و برای رسیدن به اهداف و خواسته ‌های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می‌ کنند. با توجه به ویژگی های اخلاقی متولدین شهریور، مناسب ترین گل ماه شهریور ، گل های متداول و نمادین می باشند. در ادامه به معرفی گل هایی که مناسب و مطابق با شخصیت افراد شهریوری است می پردازیم.

گل ماه تولد شهریور چیست؟

1- گل ستاره ‌ای (Aster)

اولین گل متولدین ماه شهریور، گل آستر یا همان گل ستاره‌ ای می باشد. این گل در رنگ های نارنجی، قرمز، سفید و صورتی یافت می شود. علت نام گذاری گل ستاره ای ، شکل گلبرگ های آن است که شبیه به یک ستاره می باشد. گل آستر نمادی از عشق، خرد و اصالت متولدین شهریور است.

رنج قیمتی گل ستاره ای: یک گلدان از 60 هزار تومان به بالا

گل ماه تولد شهریور چیست

2- گل داوودی

دومین و متداول ترین گل مخصوص ماه شهریور گل داوودی است. سابقه ی گل داوودی به 15 قرن پیش از میلاد مسیح باز می گردد. گل داوودی نماد طول عمر است. هدیه دادن این گل زیبا به متولدین شهریور می تواند به این معنا باشد که او برای اهدا کننده ی گل یک دوست فوق العاده و صمیمی است.

رنج قیمتی گل داوودی: حدودا 3 هزار تومان به بالا

چه گلی مناسب شهریوری هاست

3- گل ناز بو یا ریحان

گل ناز بو با نام علمی  Ocimum basilicum گیاهی یک ساله و علفی از دسته گیاه نعناع است.که بومی هند بوده و هیچ گونه ترشح زیان آوری ندارد.و تمام بخش های آن مثل برگ ، گل و حتی ساقه ی آن بسیار معطر و خوشبو است. یکی از مراسمات دیرینه ی شهریور ماه، جشن شهریورگان می باشد.که یکی از عناصر نمادین این جشن، گل ناز بو یا ریحان است. از این جهت گل ریحان از گذشته تاکنون به یکی از گل های خاص برای متولدین شهریور تبدیل شده است.

رنج قیمتی گل ریحان: از 50 هزار تومان به بالا

گل ماه شهریور

4- گل شقایق

چهارمین گل مناسب متولدین دومین ماه از تابستان، گل شقایق یکی از آلاله سانان شیرابه دار علفی می باشد. از رایج ترین شقایق هایی که به عنوان گل ماه شهریور شناخته می شود، شقایق نعمانی است.که گلبرگ هایی به رنگ قرمز خونی با پرچم سیاه دارد.

گل متولدین ماه شهریور

5- گل شکوه صبح

یکی از نادر ترین گل ها، گل شکوه صبح می باشد.که نماد عشق و محبت است. این گل در حقیقت، همان گل پیچکی است.که همه ی ما آن را در حیاط برخی خانه ها مشاهده می کنیم. خرید گل شکوه صبح به عنوان هدیه می تواند.یکی از بهترین گزینه ها برای متولدین شهریور ماه به حساب بیاید.

گل مخصوص ماه شهریور

بیشتر بخوانید: رز جاودان چیست؟

جمع بندی

همه ی ما می دانیم که خرید گل برای هر شخص به علت تنوع زیاد کاری بسیار دشوار است. با این حساب خرید گل بر حسب ماه تولد افراد یکی از اقدامات بسیار کمک کننده ای است.که هر فردی می تواند در خرید گل و هدیه به آن توجه کند. در این مطلب به معرفی گل ماه شهریور و ویژگی ها و قیمت هر کدام پرداختیم تا شما را در انتخاب بهترین هدیه تولد یاری نماییم.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل ماه شهریور کدام است؟

از ارزان ترین گل های مخصوص ماه شهریور می توان به گل داوودی اشاره نمود که علاوه بر قیمت مناسب ظاهر بسیار جذابی دارد.

* ماندگارترین گل ماه شهریور کدام است؟

یک گلدان کوچک گل ریحان می تواند یکی از ماندگار ترین گل ها (با توجه به شرایط نگهداری) به حساب بیاید.