گل اولین قرار

در قرار اول قطعا هر کسی تا حدود کمی استرس یا نگرانی برای خوب پیش رفتن قرار دارد. به همین دلیل درباره ی کوچک ترین و کم اهمیت ترین مسائل هم کمی وسواس به خرج می دهد.تا مبادا کاری را به اشتباه انجام دهد. اگر شما هم در چنین وضعیتی قرار دارید اصلا نگران نباشید چرا که ما قصد داریم.در این مقاله به معرفی انواع گل قرار اول بپردازیم و هر کدام از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

گل قرار اول

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل برای اولین قرار ملاقات آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* هدیه دادن گل در قرار اول کار درستی است؟

* چه گلی برای قرار اول ببریم؟

* دسته گل برای قرار اول چی ببریم؟

* بهترین گل برای قرار اول چیست؟

هدیه دادن گل در قرار اول کار درستی است؟

در برخورد های اول می توانید از خودتان تصویر مطلوبی برای فرد مقابل بسازید. در قرارهای عاشقانه، رمانتیک و با ملاحظه بودن خصوصیت های مهمی محسوب می شوند. در نتیجه برای رفتن به قرار اول کمی جسارت به خرج دهید و با هدیه دادن گل کمی متفاوت باشید. برخی معتقدند که هدیه دادن گل در دیدار اول می تواند فرد مقابل را تحت فشار قرار داده.بنابراین این کار را امری نادرست می دانند. اما با این وجود گل بردن در قرار اول امری ناشایست نیست. اگر دختر هستید هدیه گل آن هم در قرار اول می تواند کمی عجیب و خارج عرف باشد. اما اگر از قبل یکدیگر را می شناسید و رابطه تان با هم کمی راحت تر است.مانعی برای انجام این کار نیست.

دسته گل برای قرار اول

نکاتی برای هدیه دادن گل در اولین قرار

زیاده روی نکنید!

لزومی ندارد که در دیدار اول یک دسته گل بزرگ ببرید. این کار نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بلکه می تواند.به طرف مقابل کمی هم حس مبالغه آمیز بودن بدهد. پس دسته گل های بزرگ تر و رمانتیک تر را برای قرار های بعدی خود نگه دارید.

از میزان علاقه طرف مقابل مطمئن شوید

قبل از انتخاب دسته گل، به پیامی که قصد دارید بدهید دقت کنید. گل هایی که با خود می برید اول از همه شما را توصیف می کند.و در قدم دوم می تواند بازتابی از شخصیت فرد مقابلتان باشد. از آنجایی که ممکن است در قرار اول با سلیقه فرد مقابلتان آشنایی نداشته باشید،.دسته گل ترکیبی می تواند انتخاب هوشمندانه ای به حساب آید. ترکیب گل ها در این دسته گل می تواند متشکل از گل های آن فصل باشد.

از ترکیب گل ها با یکدیگر استفاده کنید

اگر دوست دارید گل رز قرمز بخرید، سعی کنید یا تعداد آن کم باشد.و یا آن را با گل های دیگر و با رنگ سفید تعدیل کنید. یک دسته ترکیبی از گل های گلایول، شمعدانی و گاردنیا می تواند.نشان دهنده قدرت شخصیت شما باشد. انتخاب گل ادریسی در کنار گل های دیگر نیز می تواند حس مثبتی را به طرف مقابل منتقل کند.

به رنگ گل ها توجه کنید

اگر دسته گل شما حاوی گل های رنگارنگ و زیبا باشد می توانید.حس طراوت، گرمی و سر زندگی را به وجود آورید. بر اساس روان شناسی رنگ بیشتر خانم ها رنگ بنفش را دوست دارند. پس در ترکیب گل ها و یا تزیینات دسته گل می توانید.رنگ بنفش را به کار ببرید. رنگ قرمز به خصوص در گل رز نشان دهنده عشق پر شور و پر حرارت است. پس هدیه دادن دسته گلی با رز های قرمز کمی جسورانه است. اما همین جسارت شاید بتواند سرنوشت شما را تغییر دهد.و نشان دهنده اعتماد به نفس شما باشد. می توانید با ترکیب رز قرمز با تزیینات مشکی و قرمز یک ترکیب شیک و به یاد ماندنی بسازید.

مطمئن شوید که فرد مقابل به گل حساسیت نداشته باشد

اگر از قبل می دانید که فرد مقابلتان به گل حساسیت دارد، سعی کنید از تعداد شاخه کمتری از گل استفاده کنید. همچنین گل هایی را انتخاب کنید که تازه بریده شده اند و گرده کمتری دارند. در این صورت شما فردی دیده می شوید که بسیار مراقب بوده و به جزئیات توجه می کند. البته به میزان حساسیت فرد هم دقت کنید و اگر آلرژی شدید داشت اصلا گل هدیه ندهید.

بهترین گل برای قرار اول

بهترین گل برای قرار اول

1- گل صد تومانی

اسم دیگر این گیاه پیونی است که در یونان باستان نماد الهه شفا بخش بوده. روزی آپولو در حال صحبت با پیونی بوده.که آفرودیت آن ها را می بیند و خشمگین می شود.و پیونی را که از خجالت سرخ شده بود تبدیل به گل می کند.به این ترتیب نام این گل از همین داستان برگرفته شده است. پیونی در مناطق معتدل و سردسیر رشد کرده و قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد. این گل بسیار بوده و دارای رنگ های مختلفی می باشد. دسته گلی تشکیل شده از رنگ های مختلف این گل می تواند انتخاب بی نظیری برای هدیه دادن باشد.

گل بردن در قرار اول

2- ژربرا

ژربرا هم یک گل زیبا است که رنگ های متفاوتی دارد. این دارای ۳۰ گونه متفاوت می باشد. با هدیه دادن دسته گلی تشکیل شده.از گل ژربرا می توانید حس زیبایی، نشاط و طراوت را منتقل کنید.

یک گل گران و خاص! اگر به دنبال گل برای قرار اول برای یک فرد با شخصیت محکم و مستقل هستید.گل ارکیده می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این گل هدیه ای مخصوص برای زنان مدرن و مستقل است.و با خرید گل ارکیده می توانید حس معصومیت و زنانگی و خاص بودن را به فرد مقابلتان هدیه دهید. اگر قصد دارید خیلی تاثیر گذار باشید، گونه های خاص ارکیده را انتخاب کنید.

گل برای قرار اول

4- رز

حتی اگر فرد مقابلتان اهل گل و گیاه نباشد.و اطلاعات زیادی درباره آن ها نداشته باشد حتما می داند.که گل رز به خصوص رز قرمز نماد عشق و علاقه بسیار است. گل رز ماندگاری زیادی هم دارد. اما برای قرار اول اگر خیلی به میزان علاقه خود اطمینان دارید.رز قرمز را به عنوان هدیه ببرید. اما اگر از میزان علاقه خود و طرف مقابلتان اطمینان کافی ندارید.بیشتر رز هایی به رنگ صورتی و سفید در دسته گل خود استفاده کنید.

گل اولین قرار

5- لاله

لاله گلی است که در فصل بهار شکوفا می شود. دسته گل های تک رنگ لاله، چه قرمز، چه سفید و … زیبایی منحصر به فردی دارد.و می تواند حس مثبت فوق العاده ای را به طرف مقابل بدهد. انتخاب دسته گل های تک رنگ لاله بسیار کلاسیک و زیبا به نظر می آید.

گل برای اولین قرار ملاقات

6- سوسن

گل سوسن نماد و نشانه وفاداری است. این گل حس خاص بودن را به شخص مقابل شما می دهد.

بهترین گل برای اولین قرار

جمع بندی

باید بدانید که در موقعیت های احساسی دستور العمل خاصی برای همه وجود ندارد.و نوع رفتار شما مورد به مورد می تواند متفاوت باشد. اما برای بردن گل در قرار اول لازم است به نکات کوچکی توجه کنید.تا همه چیز خوب پیش برود. دسته گل های کوچک متناسب با گل ها و رنگ فصل بسیار گزینه زیبا و دلنشینی می باشند. اما حتما نیازی به بردن دسته گل نیست. می توانید با یک شاخه گل هم حس خود را به فرد مقابل خود منتقل کنید.

سوالات متداول

* گل بردن در قرار اول کار درستی است؟
این مورد کاملا سلیقه ای است. اما بردن گل می تواند حسی مثبت و به یاد ماندنی از شما بر جای بگذارد. اما دقت کنید که بردن گل رز قرمز کاری پر ریسک است . اما هدیه دادن دسته گل های کوچک و زیبا و یا شاخه گل بسیار هم عالی است.

* چه گلی برای قرار اول ببریم؟
اگر با سلیقه شخص مورد نظرتان آشنا هستید، گلی که دوست دارد را برایش هدیه بگیرید. اما اگر سلیقه یکدیگر را نمی شناسید، گل های لاله، صدتومانی، نرگس، ارکیده و رز در رنگ های سفید و صورتی می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشد.

* دسته گل برای قرار اول چی ببریم؟

دسته گل و یا باکس های کوچک و زیبا ببرید. از گل های رنگارنگ فصل استفاده کنید تا حس خوبی ایجاد کنید. دقت کنید که دسته گل شما بزرگ و اغراق آمیز نباشد.

* بهترین گل برای قرار اول چیست؟

گلی تهیه کنید که ترجیحا ماندگاری بالایی داشته باشد و زود پژمرده نشود. اگر گلی بی دوام هدیه دهید، در طول قرار ملاقات زیبایی خود را از دست می دهد و جالب نیست. بهترین گل برای هر شخصی متفاوت است و بستگی به شخصیت آن فرد دارد.