گل برای مراسم عزاداری

یکی از رسوماتی که در بین تمام افراد دنیا پس از فوت یکی از نزدیکان وجود دارد، خرید. گل مناسب برای تسلیت و گل ختم برای خانواده ی متوفی است. بنا بر اعتقاد این افراد، خرید گل مناسب برای مراسم عزا برای خانواده.متوفی، حس هم دردی، محبت و هم دلی را به افراد منتقل می کند. شاید بپرسید چه گلی برای مراسم ختم مناسب است؟.برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.تا به بررسی و معرفی گل های مناسب برای مراسمات ترحیم بپردازیم.

چه گلی برای مراسم ختم مناسب است

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل برای مراسم ترحیم آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* سبد گل مناسب ختم کدام است؟

* گل های مورد استفاده در تاج های گل مراسمات ترحیم چه نمادی دارند؟

* قیمت گل های مورد استفاده در تاج های گل تسلیت چقدر است؟

چه گلی برای تسلیت مناسب است؟

1- گل لیلیوم

یکی از پرمصرف ترین و محبوب ترین انواع گل مناسب ختم، گل لیلیوم علی الخصوص گل لیلوم سفید می باشد. این گل زیبا و خوش رایحه نماد معصومیت روح فرد متوفی است و می تواند.یکی از بهترین گل های نمادین در مراسمات ترحیم به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل لیلیوم: حدودا 15 هزار تومان به بالا

عکس سبد گل برای عرض تسلیت

2- گل گلایل

یکی دیگر از گل های مورد استفاده در مراسمات ترحیم و تاج های گل تسلیت، گل گلایل سفید می باشد. این گل نمادی از صمیمیت و ارزش های اخلاقی است.و یکی از گل های مناسب برای تسکین غم خانواده داغ دیده می باشد.

رنج قیمتی گل گلایل: حدودا 10 هزار تومان

گل مناسب ختم

3- گل داوودی

گل داوودی یکی از گل های ارزان قیمت و در عین حال پر معنا.در بین گل های مورد استفاده در گل ختم می باشد. گل داوودی سفید نماد هم دردی با خانواده داغ دیده را القا می کند.

رنج قیمتی گل داوودی: از 2 هزار تومان به بالا

گل مناسب برای تسلیت

4- گل رز

یکی از شیک ترین و محبوب ترین گل ها در بین انواع گل مناسب برای تسلیت، گل رز می باشد. یکی از ویژگی های گل رز این است که هر رنگ از آن دارای مفهوم و معنای خاصی می باشد. برای مثال؛ گل رز سفید نشان از تکریم و معصومیت فرد فوت شده دارد.و برای هم دردی در مراسم ترحیم می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

رنج قیمتی گل رز: از 25 هزار تومان به بالا

سبد گل مناسب ختم کدام است

5- گل میخک

یکی دیگر از گل های ارزان قیمت و ماندگار مورد استفاده در سبد های گل ترحیم، گل میخک می باشد. معمولا در سبد های گل ختم  برای جلوه ی بیشتر از گل میخک سفید رنگ در کنار گل گلایل و رز استفاده می شود.

رنج قیمتی گل میخک: از 1000 تومان به بالا.

چه گلی برای تسلیت مناسب است

یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین گل های مورد استفاده در تاج گل های ترحیم، گل آنتوریوم می باشد. این گل دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد و معمولا از رنگ های ملایم.آن در تاج های گل مراسمات عزاداری بیشتر استفاده می شود.  یکی از دلایل استفاده از گل آنتوریوم در تاج های گل ، ماندگاری بالای آن است.که می تواند تا ۳۵ روز شرایط محیط را تحمل نماید و پژمرده نشود.

رنج قیمتی گل آنتوریوم: حدودا 40 هزار تومان

گل مناسب برای مراسم عزا

جمع بندی

خرید گل برای مراسمات ترحیم یکی از رایج ترین کارهایی است.که اکثر افراد با فوت یکی از اقوام آن را انجام می دهند. گل های مراسمات ترحیم می تواند به شکل های مختلف مثل سبد گل، تاج گل و دسته گل باشد.که هر یک از این نوع گل مناسب شرایط مختلف است که شما با در نظر گرفتن.همه جوانب می توانید انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل مناسب برای تسلیت کدام است؟

از ارزان ترین گل های مورد استفاده در تاج گل های مراسمات ترحیم می توان به گل میخک، داوودی و گلایل به ترتیب قیمت اشاره نمود.

* برای تاج گل مراسم ترحیم بهتر است از چه رنگ گلی استفاده کنیم؟

معمولا برای مراسم های سوگواری از گل هایی با رنگ های تند و روشن استفاده نمی شود. رنگ های سفید و خنثی به دلیل هماهنگی با تم مراسم ختم، می تواند گل مناسب برای تاج های گل تسلیت به حساب بیاید.