خرید گل برای تولد همسر

شاید اکثر افراد این عقیده را داشته باشند که خرید گل برای تولد آقایان ایده جالبی نیست.و شاید آقایان خیلی از گرفتن این هدیه خوشحال نشوند. اما باید بگوییم که این موضوع اولا به خلق و خوی شخص مورد نظر بستگی دارد.یعنی شاید شاید بعضی از آقایان علاقه زیادی به گل ها داشته باشند.و شما بتوانید حتی با یک شاخه گل هم آن ها را خوشحال کنید. دوما ممکن است تا بحال دسته گل متفاوتی که آن ها را به وجد آورده باشد را هدیه نگرفته باشند.بنابراین علاقه ای هم در آن ها ایجاد نشده. در این مطلب قصد داریم به بررسی راه هایی برای انتخاب گل متمایز و مناسب برای آقایان.چند عکس گل برای تولد همسر بپردازیم که با انتخاب و هدیه دادن آن ها می توانید.حتی آقایانی که علاقه ای به گل ندارند را به گل ها علاقمند نمود.و آن ها را خوشحال کنید.

گل برای تولد آقایان

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع دسته گل و سبد گل مردانه آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* بهترین گل برای تولد آقایان چیست؟

* آیا خرید گل برای تولد همسر انتخاب مناسبی است؟

بهترین گل برای تولد آقایان چیست؟

در ابتدا بهتر است چند گل مناسب برای آقایان رو معرفی کنیم.و سپس به بررسی ایده های جالب و جذاب گل برای تولد آقایان بپردازیم.

1- گل رز

گل رز انتخاب مناسبی برای هدیه دادن است و شما می توانید.با انتخاب این گل زیبا  در روز تولد همسرتان عشق و علاقه تان را نسبت او ابراز کنید. برای این که نشان دهید عشق شما نسبت به همسرتان تا چه میزان آتشین است.می توانید از رز قرمز استفاده کنید.

دسته گل لاکچری برای تولد همسر

2- گل زنبق

زنبق ها انتقال دهنده حس تحسین شما به فرد مقابل هستند. پس برای این که این پیام را به همسرتان منتقل کنید می توانید.از گل زنبق در دسته گل یا باکس گل استفاده کنید.

دسته گل ارزان برای تولد آقایان

3- آلسترومریا

آلسترومریا پیام آور دوستی، ثروت و خوشبختی است. علاوه بر آن یک گل بسیار زیباست که استفاده از آن در انواع باکس گل و یا دسته گل.جلوه ی خاصی از خود به نمایش می گذارد.

بهترین گل برای تولد همسر

4- ادریسی یا هورتانسیا

این گل زیبا که در فصل بهار به وفور یافت می شود نماد تشکر، رحمت و زیبایی است.و با تعداد زیاد گل هایی که در یک ساقه آن وجود دارند، به نمادی.برای صمیمیت و ثروت هم تبدیل شده است. گل ادریسی انتخابی خاص و بی ­نظیر برای هدیه دادن است.

گل متمایز برای تولد آقایان

ارکیده گلی خاص و جذاب هست و گونه های مختلفی هم دارد. با هدیه دادن این گل لوکس و زیبا به آقایان، می توانید.به آن ها این پیام را منتقل کنید که چقدر برای شما خاص و تک هستند.

گل لاکچری برای تولد همسر

ایده گل برای تولد همسر

1- باکس گل برای تولد شوهر

شما می توانید برای متفاوت به نظر رسیدن هدیه تا آن را داخل یک باکس گل قرار دهید. با انجام این کار کادوی جلوه ی بیشتری خواهد داشت و جذاب تر به نظر خواهد رسید. بنابراین اگر کادویی مثل عطر، ساعت و یا ست چرمی کیف و کمربند دارید، می توانید. اطراف آن را با گل تزیین کرده و با یک تیر، دو نشان می زنید.

باکس گل برای تولد آقایان
باکس گل مردانه

2- باکس گل حروف

یکی از ایده های گل برای تولد همسر استفاده از باکس گل حروف می باشد. باکس های حروف جلوه ی زیبایی به عکس هایی که در روز تولد همسرتان می گیرید.می دهد پس قطعا انتخاب جذابی خواهد بود.

مدل باکس گل مردانه
باکس گل خاص برای آقایان
باکس گل حروف برای تولد آقایان
باکس گل برای تولد شوهر

3- دسته گل خاص

مدل دسته گل تولد مردانه کمی متفاوت از دسته گل های زنانه است. برای مثال در دسته گل های مردانه از گل هایی به رنگ تیره گل می شود. همچنین تزیینات دسته گل هم می تواند شامل رنگ های تیره مانند  مشکی و قرمز باشد. شما می توانید برای متفاوت شدن هدیه تان کمی هم خلاقیت به خرج بدید.و در کنار گل ها، از شکلات و میوه هم استفاده کنید.در این صورت قطعا همسرتان از دیدن این دسته گل خاص، خوشحال خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم با قرار دادن.عکس و انواع مدل های گل برای تولد همسر انتخاب رو برای شما ساده تر کنیم. قطعا خرید گل حتی یک شاخه آن و یا یک باکس یا دسته گل بسیار عاشقانه است.و مطمئنا همسر شما را خوشحال می کند.

سوالات متداول

* بهترین گل برای تولد آقایان کدام است؟
رز قرمز، ادریسی، ارکیده و زنبق می توانند گل های مناسبی برای هدیه دادن به آقایان محسوب شوند.