بهترین گلفروشی‌های منطقه 1

منطقه یک تهران شامل محله‌هایی مثل اقدسیه، زعفرانیه، اندرزگو، نیاوران، کامرانیه و چند محله دیگر است. تمامی محله‌های منطقه یک تهران اعیان نشین هستند و گلفروشی‌های زیادی در این مناطق فعالیت می‌کنند. به همین دلیل پیدا کردن یک گلفروشی خوب در محله‌های منطقه یک کار سختی خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا بهترین گلفروشی‌های منطقه 1 تهران را معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال گلفروشی‌های محبوب در این منطقه هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

گلفروشی گلزار طلا

قطعا نام خیابان فرشته را در منطقه یک تهران به وفور شنیده‌اید. یکی از خیابان‌های مشهور منطقه یک تهران که انواعی از مغازه‌های لوکس را در آن پیدا می‌کنید. گلفروشی گلزار طلا در این خیابان واقع شده تا بتواند بهترین خدمات مربوط به گل را در اختیار مشتریان قرار دهد.

در گلزار طلا می‌توانید انواع شاخه گل یا گیاه‌های آپارتمانی را در این مجموعه پیدا کنید. همچنین انواع خدمات گل آرایی ماشین عروس یا سالن مجالس طبق آخرین طراحی‌های روز دنیا در گلزار طلا ارائه می‌شود. برای مراجعه حضوری به این گلفروشی می‌توانید به آدرس فرشته، شبدیز، نبش افشار مراجعه کنید.

گلفروشی ربینا رز

ربینا رز که یکی از بهترین گلفروشی‌های منطقه 1 محسوب می‌شود، در پاساژ پالادیوم واقع شده است. این مرکز تجاری در محله زعفرانیه منطقه یک قرار دارد و افراد زیادی آن را می‌شناسند. جالب است بدانید که ربینا رز با ارائه خدمات بی‌نظیری توانسته خریداران زیادی در این پاساژ را به خود جذب نماید. کافیست که وارد فروشگاه ربینا رز شوید تا جدیدترین مدل‌های دسته گل و باکس‌های گل را ببینید. اگر قصد خرید گل برای هدیه دادن در مراسم‌های خاص را دارید، ربینا رز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

گلفروشی کادو باکس

همانطور که از نام کادو باکس پیداست، این گلفروشی به صورت تخصصی در زمینه طراحی و فروش جعبه گل فعالیت می‌کند. البته توجه داشته باشید که فقط از گل رز برای طراحی جعبه گل در فروشگاه کادو باکس استفاده می‌شود. جعبه‌های گل در این گلفروشی مطابق با آخرین متدهای روز اروپا تزئین شده‌اند. همچنین برخی مدل‌های جعبه گل دارای بخش مخصوص قرار دادن هدیه هستند تا بتوانید به یک جعبه هدیه بسیار زیبا برسید. اگر می‌خواهید که به صورت حضوری در گلفروشی کادو باکس مراجعه کنید، باید سری به خیابان آصف زعفرانیه بزنید.

گلفروشی کندی گاردن

کندی گاردن یکی از لوکس‌ترین گلفروشی‌هایی است که می‌توانید در منطقه یک تهران پیدا کنید. این گلفروشی در خیابان سلیمی شمالی بلوار اندرزگو واقع شده و خدمات بسیار متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد. خدمات مربوط به مجالس عروسی جزو کارهای تخصصی این مجموعه محسوب می‌شود.

کافیست گل آرایی سالن یا ماشین عروسی خود را به این گلفروشی بسپارید تا در انتها به یک نتیجه مطلوب برسید. خدمات فروش دسته گل، تاج گل، طراحی حیاط و پشت بام، انواع گیاه آپارتمانی و عرضه گلدان‌های ویژه لابی دیگر خدماتی است که در کندی گاردن خواهید یافت.

گلفروشی حسینی

گل اقدسیه حسینی یکی از بهترین گلفروشی‌های منطقه 1 محسوب می‌شود که سالیان زیادی در محله اقدسیه فعالیت دارد. همچنین ساکنین محله مینی سیتی هم مسیر سختی برای دسترسی به این گلفروشی نخواهند داشت. خدمات مختلفی در گلفروشی حسینی به مشتریان ارائه می‌شود و هر سفارشی که مربوط به گل باشد را می‌توانید با خیالی آسوده به این فروشگاه گل ایده‌آل بسپارید.

البته این گلفروشی تخصص ویژه‌ای در طراحی سبدهای گل دارد که برای مجالس مهمی مثل خاستگاری توصیه می‌شود. اگر قصد مراجعه حضوری به گلفروشی حسینی را دارید، باید به آدرس اقدسیه، بلوار اوشان، خیابان پیروز شفیعی، خیابان رضوان رو به روی طاق کسری تشریف ببرید.

 

گلفروشی فلورانس

فلورانس با ارائه خدمات بی‌نظیری توانسته در لیست بهترین گلفروشی‌های منطقه یک تهران قرار بگیرد. حتی اگر نیاز به اجاره ماشین کلاسیک برای مجالس عروسی را داشته باشید، تیم قدرتمند این گلفروشی در خدمت شماست. همچنین سایر خدمات مربوط به مجالس عروسی مانند طراحی گل سالن، گل آرایی ماشین، تزئین دسته گل عروس به صورت تخصصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به گیاهان آپارتمانی نیز علاقه دارید، می‌توانید از گیاهان متنوع این مجموعه استفاده کنید. گلفروشی فلورانس در خیابان کامرانیه جنوبی، نبش خیابان دژم جو واقع شده است.

گلفروشی آیریس پالاس

آیریس پالاس در یکی از بهترین محله‌های منطقه یک تهران به نام اختیاریه فعالیت دارد. دسترسی آسان به این گلفروشی باعث شده تا ساکنین محله‌های اطراف به راحتی بتوانند به این گلفروشی جذاب دسترسی داشته باشند. کافیست خود را از طریق اتوبان‌های صدر و همت به خیابان پاسداران برسانید. این گلفروشی در خیابان کوهستان یکم پاسداران واقع شده و خدمات بسیار متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. طراحی ماشین عروس طبق متدهای روز اروپایی، گل آرایی سالن مجالس با انواع گل، فروش انواع گیاهان زینتی آپارتمانی و عرضه محصولاتی مانند گلدان خدماتی است که آیریس پالاس ارائه می‌کند.

گلفروشی شیلان

اگر در محله‌های منطقه 1 تهران سکونت داشته باشید، قطعا چندباری از بلوار اندرزگو عبور کرده‌اید. جالب است بدانید که یکی از بهترین گلفروشی‌های منطقه 1 تهران در نزدیکی این بلوار قرار گرفته است. کافیست از طریق پل صدر وارد بلوار اندرزگو شوید و خیابان سلیمی شمالی را پیدا کنید. با اندکی پیمودن این خیابان در نبش خیابان اشکستانپور شمالی گلفروشی شیلان را خواهید دید. گلفروشی شیلان آمادگی دارد تا خدماتی نظیر گل آرایی ماشین عروس، سالن، طراحی تاج گل را به بهترین شکل ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

گلفروشی سلطانی

به راحتی می‌توان نام باغ گل را به گلفروشی سلطانی نسبت داد. یک گلفروشی بسیار بزرگ که می‌توانید انواع گیاهان زینتی آپارتمانی را در آن پیدا کنید. همچنین در این باغ گل زیبا خدماتی مثل طراحی و فروش گلدان، گل آرایی ماشین عروس، فروش انواع کاکتوس و فروش تجهیزات مربوط به نگهداری گل ارائه می‌شود. جهت مراجعه حضوری در این گلفروشی باید از طریق خیابان دزاشیب وارد بلوار فرمانیه شوید تا باغ گل سلطانی را رو به روی اتوگالری شیرون ببینید.

سفارش آنلاین از سایر مناطق تهران

مهم نیست که در کدام منطقه تهران سکونت دارید؛ زیرا گلپینو شما را با چند کلیک به بهترین گلفروشی‌های منطقه 1 می‌رساند. کافیست از طریق وبسایت یا سایت گلپینو گلفروشی مورد نظر خود را پیدا کرده تا بدون مراجعه حضوری سفارشتان ثبت شود.