گل برای سورپرایز کردن

یکی از اولین گزینه هایی که برای سورپرایز کردن.افراد در مناسبت های گوناگون به ذهن هر کسی می رسد، خرید گل سورپرایز می باشد. خرید گل به عنوان هدیه می تواند هر فردی را فارغ از جنسیت و سن به وجد آورد.و او را بسیار خوشحال کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین گل برای سورپرایز افراد بپردازیم.و گل های مختلف را برای ساخت باکس گل سورپرایزی بررسی نموده.و عکس دسته گل سورپرایز را برای شما به نمایش بگذاریم.

باکس گل برای سورپرایز

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل برای هدیه دادن آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* بهترین گل برای سورپرایز کدام است؟

* هرکدام از گل های مورد استفاده در باکس گل دارای چه نمادی می باشد؟

* قیمت گل های مختلف برای هدیه دادن در چه رنجی می باشد؟

گل های مخصوص سورپرایز

1- گل رز قرمز

یکی از پرطرفدار ترین و پرمصرف ترین گل های مورد استفاده.در باکس گل سورپراز تولد، گل رز مخصوصا گل رز قرمز است. باکس گلی مملو از گل رز قرمز می تواند بهترین هدیه و سورپرایز برای فرد مورد علاقه شما.در مناسبت های خاص به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل رز قرمز: از 25 هزار تومان به بالا

عکس دسته گل سورپرایز

2- گل پیونی صورتی

یکی دیگر از گل های مناسب برای باکس های گل سورپرایزی، گل پیونی صورتی می باشد. این گل یکی از رمانتیک ترین و جذاب ترین گل ها برای مناسبت هایی.مانند سالگرد ازدواج و ولنتاین به حساب می آید. گل پیونی صورتی به معنای ثروت و افتخار می باشد.و مناسب افرادی بوده که در عین سادگی طرفدار لوکس بودن هستند.

رنج قیمتی گل پیونی صورتی: از 30 هزار تومان به بالا

گل سورپرایز

3- گل میخک قرمز

یکی از ارزان ترین و ساده ترین و در عین حال پرطرفدار ترین گل ها، گل میخک قرمز است. این گل می تواند مناسب ترین گل برای خوشحال کردن مادرتان باشد. و نمادی از عشق به مادر ، تحسین عمیق عشق و محبت است.و از آن معمولا برای پایین آوردن قیمت باکس گل سورپرایز می توان استفاده نمود.

رنج قیمتی گل میخک قرمز: از 5 هزار تومان به بالا

گل برای سورپرایز

4- گل آفتابگردان

گل آفتابگردان یکی از خاص ترین و جذاب ترین گل هایی است.که از آن می توان در باکس های سورپرایزی خاص استفاده کرد. این گل زیبا و خاص نشان دهنده گرمی و شادی و ستایش و طول عمر می باشد.

رنج قیمتی گل آفتابگردان: از 7 هزار تومان به بالا

گل خاص برای سورپرایز

5- گل ارکیده

یکی از لاکچری ترین و ظریف ترین گل های مورد استفاده در باکس های گل سورپرایزی، گل ارکیده می باشد. این گل زیبا دارای تنوع رنگی نسبتا بالایی بوده.اما معمولا از گل ارکیده سفید بیشتر در باکس های گل سورپرایز استفاده می شود. رنگ صورتی گل ارکیده نیز گزینه مناسبی برای ابراز علاقه ‌ای خالصانه و نشانی از عقل و تدبیر می باشد.

رنج قیمتی گل ارکیده: حدودا 100 هزار تومان

گل سورپرایزی

6- گل نرگس

یکی از گل های خوش رایحه، لطیف و پر کاربرد در باکس های گل، گل نرگس می باشد. گلبرگ های این گل زیبا نمادی از تولد دوباره و جوانمردی و صمیمیت در عشق می باشد. یکی از اعتقاداتی که در رابطه با گل نرگس وجود دارد این است که گل نرگس را نباید.به صورت تکی به فرد مورد نظر هدیه داد و بهتر است.از تعدادی از این گل در باکس استفاده کنید.

رنج قیمتی گل نرگس: از 10 هزار تومان به بالا

قیمت باکس گل سورپرایز

7- گل کالانکوئه

یکی از گل های عالی برای هدیه دادن، گلدان گل کالانکوئه می باشد. گل کالانکوئه یک گیاه آپارتمانی با گلهای زیبا و رنگارنگ می باشد. این گل زیبا ماندگاری بالایی دارد و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. پس اگر به دنبال گلی ارزان قیمت و ماندگاری هستید.خرید گل کالانکوئه را به شما پیشنهاد می کنیم.

رنج قیمتی گل کالانکوئه: از 30 هزار تومان به بالا

گل سورپرایز تولد

8- گل آنتوریوم

یکی از گل های خاص و پراستفاده در باکس های گل برای سورپرایز، گل آنتوریوم می باشد. این گل دارای ماندگاری بالا و تنوع رنگی زیادی می باشد. گل آنتوریوم در حقیقت همان گل سنبله یا اسپات است.که در یک براکته قلبی شکل به رنگ صورتی، قرمز، سفید پیچیده شده است.

رنج قیمتی گل آنتوریوم: از 200 هزار تومان به بالا

جمع بندی

گل یکی از بهترین هدایایی است که می تواند.احساسات افراد را به فرد مقابل به راحتی منتقل نماید. خرید گل برای افراد مورد علاقه مان، احتیاج به مناسبت خاصی ندارد.و خوب است که گاهی اوقات با شاخه ای گل، همسر، مادر، پدر، خواهر، برادر، فرزند و همکار.و آن هایی که دوست شان داریم را سورپرایز کنیم.

سوالات متداول

* برای باکس گل سورپرایز چه گل هایی مناسب هستند؟

در جواب به این سوال باید گفت نوع گل مورد استفاده در باکس سورپرایزی به عواملی همچون سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. اما معمولا گل رز مناسب‌ ترین گل برای باکس های سورپرایزی به حساب می آیند.

* برای چه مناسبت ‌هایی می‌توان باکس گل سورپرایز هدیه داد؟

برای سورپرایز کردن نیازی به مناسبت خاصی نمی باشد. شما می‌ توانید در هر زمانی که دوست دارید به شخص مورد علاقه تان ابراز علاقه کنید و او را با یک سبد گل سورپرایز نمایید.