پیشنهاد گل روز دانشجو

در ایران روز ۱۶ آذر ماه روز دانشجو نامگذاری شده است. دلیل نام گذاری این روز کشته شدن ۳ دانشجو.برای اعتراض به روابط ایران و بریتانیا در سال ۱۳۳۲ است. شاید خریدن کادو و هدیه دادن در این اوضاع اقتصادی کمی دشوار باشد،.اما این گرانی ها نباید باعث شود که ما روز های خاص را از یاد ببریم. شاید دانشجو ها خیلی این مطلب را عنوان نکنند.و این روز را مهم ندانند، اما قطعا شما با دادن هدیه ای، هرچند کوچک می توانید.آن ها را بسیار خوشحال کنید. پیشنهاد ما به شما هدیه دادن گل روز دانشجو است.زیرا حتی اگر هدیه ای هم تهیه کرده اید، گل می تواند. جلوه ای زیبا به هدیه شما ببخشد.

گل روز دانشجو

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل برای هدیه به دانشجویان آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* آیا هدیه دادن گل برای روز دانشجو مناسب است؟

* چه شاخه گل هایی را برای روز دانشجو هدیه بدهیم؟

سفارش گل برای روز دانشجو

معمولا دانشجویان هدیه گرفتن یک شاخه گل از طرف دانشگاه در روز دانشجو را به یاد دارند. در این روز اغلب دانشجویان دور هم جمع می شوند و اعتراضات خود را بیان می کنند. در این مراسم به آن ها شاخه گلی به رسم یادبود داده می شود. دانشگاه ها و مراکز آموزشی می توانند سفارش گل برای روز دانشجو را به صورت آنلاین انجام دهند. اما هنگام انتخاب گل باید توجه کنند که گل هایی را انتخاب کنند که به سرعت پژمرده نشوند. چرا که دانشجویان  آن ها را با خود سر کلاس می برند و تا رسیدن به خانه چند ساعتی طول می کشد. در نتیجه زود پژمرده نشدن گل ها می تواند فاکتور مهمی باشد.

دسته گل برای روز دانشجو

اگر در خانواده و عزیزان شما افراد دانشجو وجود دارند.می توانید انواع دسته گل برای روز دانشجو را هم مد نظر قرار دهید. با این کار با صرف هزینه اندک، حس مثبتی را به فرد مقابل القا می کنید.

دسته گل برای روز دانشجو

انواع گل برای روز دانشجو

در این بخش قصد داریم تعدادی گل زیبا و خاص را معرفی کنم.تا از بین آن ها بتوانید انتخاب کنید و زود تر به نتیجه دلخواهتان برسید.

ژربرا یک گل زیبا است که رنگ های مختلفی هم دارد. پس اگر از طرف دانشگاه قصد انتخاب گل برای دانشجویان را دارید، توصیه ما به شما ژربرا است. چرا که تنوع رنگی بالایی دارد و قیمت آن هم مناسب است. اگر هم قصد خرید دسته گل را به عنوان هدیه دارید.می توانید از هر یک شاخه بگیرید و دسته گلی زیبا و خاص داشته باشید. قیمت گل ها در فصول و زمان های مختلف متغیر است. اما می توان گفت قیمت گل ژربرا نسبت به سایر گل ها مناسب تر است.

قیمت حدودی هر شاخه گل ژربرا: بین ۴ هزار تومان تا ۷ هزار تومان

هدیه گل روز دانشجو

2- آلسترومریا

آلسترومریا هم گل بسیار زیبا و با طراوتی است و ماندگاری خوبی هم دارد. این گل با رنگبندی متنوع و ملایمی که دارد.یکی از محبوب ترین انواع گل محسوب می شود. گل آلسترومریا دارای رنگ های بنفش ، سفید، زرد، نارنجی و قرمز است.و می توان آن ها را از روی خال های تیره رنگی که بر روی گلبرگ هایش وجود دارد.به آسانی شناسایی نمود.

قیمت دسته گل متوسط آلسترومریا با توجه به تعداد شاخه انتخابی شما از ۳۰۰۰۰ تومان شروع می شود.

شاخه گل روز دانشجو

3- رز

گل رز را همه ما می شناسیم و نیازی به معرفی ندارد. رز رنگ های مختلفی دارد. قیمت گل رز متفاوت است و معمولا رز های هلندی بزرگ تر و زیبا تر هستند.و طبیعتا قیمت بیشتری هم نسبت به رز ایرانی دارند.

بهترین گل برای روز دانشجو

4- صد تومانی

گل صد تومانی یا پائونیا هم می تواند یکی از گزینه های مناسب برای هدیه باشد. پائونیا نام یکی از الهه های یونان بوده که طی حادثه ای به این گل تبدیل شده. این گل عمر نسبتا طولانی دارد.

سفارش گل برای روز دانشجو

5- فرزیا

فرزیا هم گل زیبایی است و برای هدیه گل روز دانشجو انتخاب مناسبی به شمار می رود. این گل را می توان هم به صورت تکی و هم با ترکیبی از گل های دیگر داخل دسته گل قرار داد.

قیمت دسته گل فرزیا از ۳۰۰۰۰ تومان آغاز می شود. اما با توجه به تعداد شاخه انتخابی شما متفاوت است.

انواع گل برای روز دانشجو

اگر قصد دارید تنها یک شاخه گل روز دانشجو به عنوان هدیه تهیه کنید. حتما استرلیتزیا را هم مد نظر داشته باشید. این گل بسیار زیبا و خاص است.

قیمت این گل از ۲۰۰۰۰ تومان شروع می شود و ممکن است بیشتر هم شود.

جمع بندی

بهتر است برای ترغیب دانشجویان و ایجاد علاقه در آن ها از گل به عنوان هدیه استفاده کنید. گل می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی افراد داشته باشد. همان طور که یک ضرب المثل هلندی می گوید، غذا بدن را تغذیه می کند و گل روح را. گل ها می توانند حس شادی و نشاط در انسان پدید آورند.و به همین خاطر خرید گل می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن در روز دانشجو باشد.

سوالات متداول

* آیا هدیه دادن گل برای روز دانشجو مناسب است؟

قطعا هدیه دادن گل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای روز دانشجو باشد. اگر نخواهید هدیه گران قیمتی تهیه کنید و بودجه شما محدود است. می توانید با بردن حتی یک شاخه گل خستگی را از تن دانشجویان در آورید و آن ها را خوشحال کنید.

* چه شاخه گل هایی را برای روز دانشجو هدیه بدهیم؟
گل هایی مثل آلسترومریا، ژربرا و فرزیا جزو گل های زیبایی هستند که هم زیبا هستند و هم قیمت مناسب تری دارند. اما اگر قصد دارید مقدار بیشتری هزینه کنید ارکیده، لیلیوم و انتوریوم جزو گزینه های مناسب شما است.