گل برای آقایان

معمولا خرید گل یکی از اقداماتی است که خانم ها به عنوان هدیه برای آقایان در مناسبت های گوناگون، کمتر انجام می دهند. بسیاری از خانمها معتقدند خرید گل برای آقایان به عنوان هدیه، کار صحیحی نیست زیرا آقایان علاقه ای به دریافت گل ندارند و بیشتر به دنبال دریافت هدایای گران قیمت تر می باشند. در رابطه با این موضوع باید گفت این عقیده به هیچ عنوان صحیح نمی باشد زیرا آقایان نیز مانند خانم ها به دنبال دریافت هدایای مادی و جذابی مانند یک دسته گل تولد مردانه می باشند. در ادامه مطلب با ماهمراه باشید تا به معرفی مناسب ترین گل ها برای آقایان بپردازیم.

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع مناسب ترین گل برای آقایان در ایام مختلف آشنا کنیم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* در چه مناسبت های بهتر است که خرید گل برای آقایان بپردازیم؟

* چه گل هایی مناسب برای هدیه دادن به آقایان هستند؟

برای آقایان بهتر است در چه مناسبت هایی گل خریداری کنیم؟

همه ما می دانیم که برای خرید گل حتما نباید به دنبال رخ دادن مناسبت خاصی بود. و آن را می توان به بهانه های مختلفی به طرف مقابل هدیه داد. اما به طور معمول بهترین مناسبت هایی که می توان در آن باکس گل مردانه خریداری نمود، مناسبت هایی همچون: سالگردهای ازدواج و دوستی و…، تولد، موفقیت شغلی و…، عذرخواهی، روز پدر، روز ولنتاین و… می باشد.

باکس گل مردانه

گل های مردانه چه گل هایی هستند؟

گل ارکیده یکی از بهترین و لوکس ترین گل ها بوده و نماد نرینگی و جنس مذکر می باشد و معانی دیگر آن شامل زایش و جنسیت است. همان طور که می دانید گل ارکیده دارای گل برگ هایی لطیف و حساس می باشد که احتیاج به مراقبت و توجه ویژه ای دارند و از این جهت این گل را باید به آقایانی هدیه داد که برای خود و چیزهایی که دارند ارزش زیادی قائل هستند و می توانند از هدایای خود به خوبی مراقبت ‌کنند.

رنج قیمتی گل ارکیده:حدودا 100 هزار تومان

باکس گل برای اقایان

۲. گل آفتابگردان

یکی دیگر از بهترین گل ها ، گل آفتابگردان می باشد. این گل زیبا با رنگ‌های گرم جذاب و خاصی که دارد می‌تواند به راحتی در قلب همسرتان نفوذ کند و پیام عاشقی شما را دریافت کند. گل آفتابگردان نماد زندگی طولانی، احترام و افتخار به آقایان است. از آنجایی که گل آفتابگردان معمولا به سمت خورشید می چرخد، می توان وفاداری را نیز به این گل جذاب نسبت داد.

رنج قیمتی گل آفتابگردان: حدودا 10هزارتومان

سبد گل برای آقایان

۳. گل تیلاندسیا

بسیاری از آقایان حوصله ی مراقبت از گیاهان حساس و لطیف را ندارند و علاقه ای به دریافت چنین هدایایی ندارند. گیاه تیلاندسیا می تواند یکی از بهترین گزینه ها محسوب شود. برای مراقبت از این گیاه احتیاج به نور زیادی نمی باشد. علاوه بر این گیاه تیلاندسیا رشد زیادی نداشته و به صورت طبیعی می‌تواند آب را از طریق هوا جذب کند.

رنج قیمتی گیاه تیلاندسیا: حدودا 200 هزار تومان

گل تیلاندسیا

۴. گل لاله

معمولا اکثر آقایان علاقمند به دریافت لاله‌های بزرگ با رنگ های بنفش، قرمز و زرد می باشند. گل لاله یک گل بهاری جذاب در باکس گل برای آقایان به حساب می آید که نماد بهترین بودن، تولد دوباره و شروع جدید و عشق عمیق و علاقه ی زیاد به همسرتان می باشد.

رنج قیمتی گل لاله: حدودا 10هزارتومان به بالا

دسته گل تولد مردانه

۵. گل داوودی

گل داوودی یکی دیگر از گل های مناسب در سبد های گل مخصوص آقایان است. این گل زیبا و ارزان قیمت، نماد دوستی و رفاقت با همسرتان است.

همانطور که می دانید، نگهداری از گل داوودی بسیار آسان است زیرا این گل می‌تواند پس از چیده شدن برای مدت طولانی با شرایط مختلفی ماندگار بماند. این گل دارای تنوع بالای اندازه و رنگی می باشد که توصیه می کنیم از رنگ‌های تیره آن برای هدیه دادن به آقایان استفاده نمایید.

رنج قیمتی گل داوودی: حدودا 5 هزارتومان

گل مناسب سبد گل مخصوص آقایان

۶. گل رز

یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین گل ها در مناسبت های گوناگون، گل رز می باشد. گل رز دارای معانی مختلفی بوده که هرکدام از آن ها با رنگ های گوناگون دارای معانی مختلفی می باشند. اگر قصد دارید برای مردی که به او علاقمند هستید گل خریداری کنید، گل رز قرمز را انتخاب کنید.و اگر قصد دارید دوستی و رفاقت خود را به او ثابت کنید از گل رز زرد بهره ببرید.

 رنج قیمتی گل رز: حدودا 25هزار تومان

دسته گل تولد مردانه

جمع بندی

هدیه دادن و خرید گل یکی از بهترین پیشنهاد ها برای خرید هدیه مردانه در مناسبت های گوناگون است. زیرا گل ها دارای جذابیت زیادی می باشند.و علاوه بر این گزینه ای اقتصادی برای خرید هدیه به حساب می آیند. در این مطلب قصد داشتیم به معرفی بهترین و مناسب ترین انواع گل مردانه بپردازیم.تا شما بتوانید در شرایط مختلف بهترین گل را برای همسرتان خریداری کنید.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل برای آقایان کدام است؟

گل داوودی یکی از ارزان ترین گزینه های به عنوان گل مناسب برای آقایان به حساب می آید که آن را می توان به راحتی با سایر گل ها ترکیب نمود.

* گران قیمت ترین گل ها برای آقایان کدام است؟

گل ارکیده یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین گل های هدیه برای آقایان است که معمولا از آن در باکس گلهای لاکچری مردانه استفاده می شود.