کجا کادو ببریم ٬ کجا دسته گل؟

خیلی مواقع پیش می آید که مجبور میشویم جهت قدردانی یا تبریک اتفاق فرخنده ای ٬ هدیه ای به فردی بدهیم یا به جای آن دسته گل یا گلدان به او بدهیم ٬ انتخاب بین این دو مورد خیلی مورد مهم و وقت گیری هست ٬ در افراد نزدیک و صمیمی مثل همسر یا مادر و پدر و خانواده گل در بسیاری موارد کارکردی مکمل در کنار کادو دارد و له تنهایی جایگزین کادو و هدیه نمی شود و بر عکس در موارد رسمی تر گل و دسته گل کاملا انتخاب درستی می باشد. در موارد زیر ترجیحا بهتر است دسته گل بگیرید .

مزایا و معایب دسته گل به کادو رو در انتهای مطلب بررسی می کنیم

۱- افتتاحیه کسب و کار ها  :

فرض کنید فردی از دوستان شما بیزینس جدیدی راه اندازی کرده است ٬ بهترین ٬ ساده ترین و البته به صرفه ترین گزینه خرید دسته گل ٬ تاج گل هست .شما برای این مورد به سختی می توانید حدس بزنید چه کالا و یا کادویی مناسب وی می باشد  .این مورد شامل افتتاحیه کافه و رستوران ٬ مغازه و هر نوع کسب و کار فیزیکی می شود.

۲- ملاقات بیمار  :

در اینجور مواقع نیز به علت محدودیت های بیمارستان و همین طور سلیقه ملاقات شونده ٬ بهترین پیشکشی که معنا و مفهوم کاملی از نیت و قصد شما می دهد همان دسته گل می باشد .

۳-مراسم ختم یا جشن که امکان حضور ندارید  :

البته این مورد تنها محدود به عدم حضورتان نیست ٬ می توانید در صورت حضور هم از دسته گل یا تاج گل همراه خودببرید ولی در صورتی که حضور ندارید و می خواهید مراتب دوستی خود را برسانید بهترین گزینه ارسل دسته گل به جای خودتان می باشد .

۴- مهمانی های اولین بار :

حتما برای شما هم پیش آمده است به مهمانی های دعوت می شوید که برای اولین است پا به منزل مدعو خود می گذارید ٬ در اینجور مواقع اگر مناسبت خاصی مثل تولد و…. نیست . بهتر است که با دسته گل ورود خود را اعلام نمایید. خرید کادو و هدیه برای افرادی که نمی شناسید زیاد منطقی و البته ضریب پایینی برای رضایت مدعو دارد.

۵- برای مادر و پدر :

خرید کادو برای مادر و پدر علی رغم لذت بخش بودنش کاریست بسیار دشوار ٬ البته ناگفته نماند که هر چه برای عزیزان جانتان بخرید خوشحال خواهند شد ٬ هر از گاهی بدون هیچ بهانه یا مناسبتی برایشان دسته گل بخرید .

۶- اولین قرار ملاقات:

فرض کنید تازه با فرد محبوبتان داخل کافه یا رستورانی قرار ملاقات گذاشته اید ٬ طبیعتا انتخاب کادو هم سخت و هم منطقی نیست ٬ بهترین گزینه برای دیت اول دسته گل ٬ شاخه گل ٬ باکس گل می باشد.

۷- مناسبت های رسمی  :

مناسبت هایی مانند روز معلم ٬ روز مهندس  ٬ ….. دسته گل گزینه بسیار بهتری می باشد .

برای عاشقان گل و گیاه چی کادو بگیریم ؟

مزایای خرید گل به جای کادو :

  • شما با مبلغی که یک دسته گل مناسب می توانید بخرید هیچ وقت نمی توانید کادوی مناسب و به اصطلاح عابرومندی بیابید.
  • کادو از نظر مالی ٬ کیفیت ٬ مورد قضاوت و پسند گیرنده قرار می گیرد ولی گل با ایجاد حس مثبت اولیه کارکرد خود را انجام میدهد.
  • خرید گل از نزدیک ترین محل به گیرنده یا فرستنده و همین طور گلپینو :  سفارش آنلاین گل بر اساس لوکیشن امکان پذیر است .
  • دسته گل در صورتی که خودتان حضور نداشته باشید ٬ گیرنده را خوشحال خواهد کرد در صورتی که کادو ترجیحا باید حضوری داده شود

در چه مواردی حتما و حتما باید کادو خرید به جای دسته گل  :

۱-برای همسر در مناسبت های شخصی :

در تولد و سالگرد ازدواج و ولنتاین و…. هیچ وقت گل تنها نگیرید ٬ کادو رو حتما بخرید و کنارش از یک دسته گل استفاده کنید . دسته گل به تنهایی خیلی حالت از سر باز کنی خواهد داشت .

۲-برای خانه جدید/پاتختی /پاگشا :

برای خانه جدید کادو گزینه بهتر و مفید تری هست تا دسته گل ٬ البته گلدان نیز باز گزینه مناسبی هست چون هم به نوعی کادو محسوب می شود و هم گیاه و خاصیت زیبایی هم دارد

بهترین مدل های دسته گل عروس

 

جمع بندی  :

خیلی مواقع هست که نیاز پیدا می کنید به  تسلیت یا تبریک  و کار شما وقتی دشوار تر می شود که موقعیت رسمی است و شما هم تا حدودی رودرواسی دارید ٬ برای همین انتخاب گزینه درست خیلی دشوار است ٬ انتخاب بین کادو یا دسته گل یا تاج گل یا گلدان بستگی به نوع مناسبت یا مناسبات شما با طرف مقابل دارد .

ما در این نوشته سعی کردیم به اختصار پیشنهاداتی در رابطه با انتخاب گزینه مناسب بدهیم . همچنین جهت خرید گل و گیاه نیز می توانید به سایت گلپینو مراجعه کنید .