گلفروشی گل هیرکانیا از گلفروشی های مطرح محدوده شمال تهران می باشد که در بلوار ارتش اقدسیه و در یکی از مناطق پر رفت و آمد تهران واقع و همچنین نزدیک به باغ گل محلاتی می باشد که این خود یک مزیت برای هر گلفروشی ای د رتهران می باشد.

گلفروشی گل هیرکانیا با خدمات مناسبی از جمله دسته گل عروس، گل آرایی ماشین عروس، سبد گل مجلسی، باکس های عاشقانه گل، تاج ترحیم و تبریک، آماده ی ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

گلفروشی گل هیرکانیا با مدیریت آقای مصطفی هیرکانیا و از جمله گلفروشی های بنام در محله اقدسیه (بلوار ارتش) می باشد که دارای محصولات با بازه ی قیمت متنوع، متناسب با بودجه های متفاوت می باشد و همچنین با توجه به تنوع زیاد محصولات خود می تواند طیف گسترده ای از نظرها و سلیقه ها را به محصولات خود جذب کند.

با توجه به اینکه تهران 4300 گل‌فروشی دارد که هر کدام نسبت به توان مالی‌ شان پر از انواع گل‌ های لوکس و گران‌ قیمت هستند. فروش گل و گیاه هم اکنون وارد فضای کسب‌و‌کار اینترنتی هم شده است. رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران درباره مزایا و معایب فعالیت فروشگاه‌ های آنلاین گل و گیاه می‌گوید: این سایت‌ ها می‌توانند سبب ترویج خرید گل و گیاه در جامعه شوند. ما در مجله گلپینو در تلاشیم با قرار دادن اطلاعات تمام گلفروشی های تهران و همچنین معرفی گلفروشی در شمال تهران شما را در خرید بهتر و سریعتر یاری نماییم.

برای اطلاع از عضویت گلفروشی گل هیرکانیا در گلپینو به صفحه اصلی سایت گلپینو (golpino.com) مراجعه کرده و با جست و جو در گلفروشی های محله اقدسیه ازین موضوع آگاه شوید.در صورت همکاری گلفروشی گل هیرکانیا با گلپینو می توانید نمونه محصولات این گلفروشی را در سایت مشاهده بفرمایید.

با تشکر تیم گلپینو

نام گلفروشی :گل هیرکانیا
آدرس :  اقدسیه، بزرگراه ارتش، روبروی نمایندگی سایپا، پلاک: 169

شماره های تماس : 02122447998 ـ 02122441644

مدیریت: مصطفی هیرکانیا

گل ارایی

ماشین ارایی

دسته گل

سبد گل

باکس گل

تاج ترحیم و تبریک

روش های خرید  :

از طریق تماس با فروشگاه

از طریق واتزاپ

از طریق دایرکت اینستاگرام

از طریق سایت