گل ماه تولد آبان

آبان ماه هشتمین ماه سال و دومین ماه پاییزی است. یکی از اقداماتی که هر فردی برای تولد عزیزان خود انجام می دهد، خرید گل متناسب با ماه تولد اوست. در این مطلب قصد معرفی گل ماه آبان بر اساس طالع بینی و شخصیت شناسی را داریم.و همچنین به بررسی هر کدام از این گل ها با توجه به ویژگی های متولدین آبان می پردازیم.

خرید گل برای آبان ماهی ها

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین آبان آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* ویژگی های اخلاقی متولدین آبان ماه چیست؟

* گل ماه تولد آبان چیست؟

ویژگی های اخلاقی متولدین آبان ماه

متولدین آبان ماه با توجه به فصل تولدشان، دارای خلق و خوی پاییزی می باشند. و به سرعت به طرف مقابل دل بسته و علاقمند می شوند؛.آبان ماهی ها معمولا برای انجام کار‌ها و رسیدن به خواسته ‌های خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل کرده.و افرادی چابک و سریع هستند.همچنین متولدین این ماه در روابط دارای هوش عاطفی بالایی می باشند.

گل ماه تولد آبان چیست؟

1- گل داوودی

اولین و اصلی ترین گل مناسب آبان ماهی ها، گل زیبای داوودی است. این گل در قرن 15 ام در طالع بینی چینی به معنای تعهد، لذت و طول عمر متولدین آبان ماه بیان شده است. گل داوودی نماد دوستی و آرزو های شیرین برای متولدین آبان ماه است. علاوه بر این ها گل داوودی یک گل خوش یمن بوده. و به علت رنگ بندی متنوع، شاد و انرژی بخش گل داوودی، از این گل زیبا می توان در اکثر باکس های گل تولد استفاده کرد. این گل زیبا به قدری در ژاپن مورد اهمیت واقع شده است.که ژاپنی ها روز 9 سپتامبر را به نام روز گل داوودی اختصاص داده اند.و افراد این روز را با برگزاری جشنواره خوشبختی؛ جشنواره ای که معنا و مفهوم آن از گل داوودی الهام گرفته شده است، گرامی می دارند.

رنج قیمتی گل داوودی: حدودا شاخه ای 2 هزار تومان

گل مورد علاقه ابان ماهی ها

2- گل نیلوفر آبی

نیلوفر آبی دومین گل مورد علاقه آبان ماهی ها می باشد.که نماد نجابت، رشد معنوی، کمال گرایی می باشد.که تمامی این تفاسیر همانند خصوصیات اخلاقی متولدین آبان ماه است. منشاء تولد گل نیلوفر آبی به کشور مصر باز می گردد. گل نیلوفر آبی یک گل پر قدمت است.که از نقش آن حتی در بناهای مهم تاریخی همچون تخت جمشید و … استفاده شده است و می تواند بهترین گل به عنوان هدیه محسوب شود.

رنج قیمتی گل نیلوفر آبی: حدودا 40 هزار تومان

گل مناسب آبان ماهی ها

همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره نمودیم، آبان ماهی ها به سرعت تصمیم گرفته.و در انجام کارهایشان بسیار چابک هستند. تغییرات شغلی آن ها را نمی ترسانند و افرادی ریسک پذیر هستند. با توجه به ویژگی های ذکر شده، گل ارکیده یکی از بهترین گل هایی است که شما می توانید آن را در باکس گلی قرار داده و به آن ها هدیه دهید.

رنج قیمتی گل ارکیده: از 100 هزار تومان

گل برای متولدین آبان

4- گیاه آئونیوم

یکی از گیاهان مناسب متولدین آبان ماه گیاه آئونیوم می باشد. این گیاه مناسب افرادی با شخصیتی محکم، مستقل و شجاع با حساسیت و هوش عاطفی بالا می باشد.که این ویژگی های افراد متولد آبان ماه می باشد. برای نگهداری از گیاه آئونیوم باید حساسیت بالایی را به خرج داد.زیرا این گیاه به مراقبت بسیاری نیازمند می باشد.

رنج قیمتی گیاه آنونیوم: از 150 هزار تومان به بالا

گل ماه تولد آبان چیست

5- گیاه گندمی (Spider Plant)

گیاه گندمی یا عنکبوتی یکی از گیاهان جذاب مخصوص متولدین آبان ماه است. این گیاه دارای برگ‌ های باریک و بلندی مشابه پا‌های عنکبوت، می باشد. نگهداری از این گیاه جذاب کار زیاد سختی نیست.و باید گفت این گیاه تقریبا تمامی شرایط محیطی را به راحتی تحمل می کند.و مناسب نگهداری در آپارتمان ها می باشد.

رنج قیمتی گیاه گندمی: از 40 هزار تومان به بالا

گل ماه آبان

جمع بندی

در این به معرفی انواع گل نماد آبان ماهی ها به همراه قیمت و نحوه ی نگهداری پرداخیتم و مناسب ترین آن ها را مورد بررسی قرار دادیم تا هنگام انتخاب و تهیه هدیه تولد به خصوص خرید گل برای آبان ماهی ها در تصمیم گیری به شما یاری رسانیم.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل ماه آبان کدام است؟

ارزان ترین و نمادین ترین گل برای متولدین آبان ماه گل داوودی می باشد که ترکیب آن با گل های دیگر بسیار زیبا خواهد شد.

* ماندگار ترین گل ماه آبان کدام است؟

از بین گل های مخصوص متولدین آبان ماه، گل داوودی و از بین گیاهان متولدین این ماه می توان به گیاه گندمی اشاره کرد.