گل ماه تولد بهمن

گل ماه تولد یکی از ویژگی های شخصیتی است.که برای هر فردی با توجه به طالع بینی ماه تولدش متفاوت است. در این مطلب قصد داریم به معرفی گل ماه بهمن با توجه به ویژگی های اخلاقی متولدین این ماه بپردازیم.تا بتوانید برای تولد متولدین بهمن آن ها را با هدیه دادن گل ماه تولدشان خوش حال کنید.

گل ماه بهمن

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین بهمن آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* خصوصیات اخلاقی متولدین بهمن چیست؟

* چه گلی مناسب بهمن ماهی هاست؟

خصوصیات اخلاقی متولدین بهمن

متولدین بهمن ماه افرادی بسیار حساس اما در عین حال استوار، دانا و دوست دار آرامش هستند. بهمن ماهی ها زندگی را بسیار آسان می ‌گیرند و خواهان آزادی می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع گل مخصوص بهمن ماهی ها بپردازیم.

چه گلی مناسب بهمن ماهی هاست؟

1- گل بنفشه

یکی از انواع گل مورد علاقه بهمن ماهی ها، گل بنفشه است. گل بنفشه نمادی از فروتنی، تواضع و وفاداری متولدین بهمن ماه است. بر عکس نام گل بنفشه، این گل را می توان در رنگ ‌های آبی، زرد یا کرم نیز در بازار های گل پیدا کرد. همان طور که می دانید اولین شکوفه های گل بنفشه در فصل بهار می رویند.و تا چند ماه عمر خواهند کرد و مجددا در پایان فصل تابستان گل می دهد. این موضوع به معنای امید در این گل اشاره دارد.و امید همان ویژگی ای است که در وجود بهمن ماهی ها نهفته است.

رنج قیمتی گل بنفشه: از 50 هزار تومان

چه گلی مناسب بهمن ماهی هاست

2- گل پامچال

دومین گل مخصوص ماه بهمن، گل پامچال است که اغلب به رنگ زرد یافت می شود. این گل مصرف خوراکی نیز دارد بنابراین به شما توصیه می کنیم.اگر برای متولدین بهمن قصد پخت کیک تولد دارید می‌ توانید آن را با چند گل پامچال تزیین کنید.

رنج قیمتی گل پامچال: 50 هزار تومان به بالا

گل مورد علاقه بهمن ماهی ها

3- گل گلایل

بهمن ماهی ها افرادی باهوشی هستند و به امور مختلفی تسلط دارند. گل گلایل یکی از گل های مناسب برای این افراد است. گل گلایل نماد صبر، دانایی و تلاش می باشد.و می تواند یک گل زیبا برای متولدین بهمن ماه به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل گلایل: حدودا 10 هزار تومان

گل مخصوص ماه بهمن

4- گیاه بگونیا

گیاه بگونیا با ظاهری زیبا و جذاب از رنگ های ملایمی تشکیل شده است. این گیاه با فرم خاص و ظریفی که دارد می تواند به آسانی توجه همه را به خود جلب کند. گیاه بگونیای دو رنگ می‌ تواند به آسانی خصوصیات متولدین بهمن ماه را در خود منعکس کند.

رنج قیمتی گیاه بگونیا: 30 هزار تومان به بالا

خرید گل برای بهمن ماهی ها

5- گل یاسمن سپید

گل یاسمن سپید یکی دیگر از گزینه های جذاب از بین انواع گل متولدین ماه بهمن است. این گل دارای بوی بسیار عجیبیست که همین موضوع باعث جذابیت این گل شده است. گل یاسمن سپید نماد شادی، شیرینی، دلپذیری، وقار، تعلق خاطر و دلبستگي، فروتنی و متانت متولدین بهمن ماه است. نام علمی این گل، جاسمینوم می باشد و می تواند در کنار گل گلایل سفید یک باکس زیبای گل برای متولدین بهمن را تشکیل دهد.

رنج قیمتی گل یاسمن سپید: حدودا 20 هزار تومان به بالا

گل برای متولدین بهمن

6- گیاه آلوئه ورا

همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره نمودیم متولدین بهمن ماه، افرادی هستند.که شیفته‌ کمک به دیگران هستند، پس نگهداری از گیاه آلوئه ورا می تواند.یک اتفاق خوشایند برای این افراد باشد.زیرا ماندگاری گیاه آلوئه ورا بسیار بالا بوده و نگهداری از آن بسیار آسان می باشد.

رنج قیمتی گیاه آلوئه ورا: از 200 هزار تومان به بالا

گل متولدین ماه بهمن

بیشتر بخوانید: نکات خرید گل

جمع بندی

در این مطلب قصد داشتیم به معرفی بهترین گل های نمادین بهمن ماه بپردازیم.و هرکدام را با توجه به خصوصیات اخلاقی متولدین بهمن ماه بررسی نمودیم. خواندن این مطلب شما را در خرید گل برای بهمن ماهی ها کمک بسیاری خواهد کرد.

سوالات متداول

* برای متولدین بهمن چه هدیه ای بخریم؟

گل ها به واسطه زیبایی و رنگ و بویی که دارند، در سر تا سر جهان به عنوان هدیه تقدیم دیگران می ‌شوند. اگر نمی دانید برای متولدین بهمن چه گلی بخرید،.باید بگوییم که گل های بنفشه و گلایل و همچنین گیاه آلوئه ورا می توانند بهترین انتخاب باشند.

* ارزان ترین گل متولدین بهمن کدام است؟

گل گلایل و گل یاسمن سپید از ارزان ترین گل ها بوده و قرار گرفتن این دو گل در کنار یکدیگر می تواند یک ترکیب بسیار جذاب را به وجود آورد.