گل ماه تولد تیر

روز تولد یکی از مهم ترین روزها و مناسبت هایی است.که هر فردی می تواند آن را در طول زندگی تجربه کند. با توجه به تنوع بالای هدایا و قیمت بالای آن، گل ماه تیر می تواند.یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان کادوی تولد به حساب بیاید. شاید برایتان جالب  باشد اما باید بدانید.هر ماه تولد به صورت سمبلیک گل و گیاه مخصوص به خود را دارد.که این گل ها با توجه به ویژگی ها و شخصیت متولدین ماه های مختلف تعیین می شود. شاید این سوال برای شما پیش بیاید.که گل ماه تولد تیر چیست؟ در این مطلب قصد داریم.به معرفی گل برای متولدین تیر بر اساس شخصیت و طالع بینی این افراد بپردازیم.

گل ماه تیر

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین تیر آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* خصوصیات اخلاقی متولدین تیر ماه چیست؟

* چه گلی مناسب تیر ماهی هاست؟

خصوصیات اخلاقی متولدین تیر ماه

یکی از بارز ترین خصوصیات اخلاقی متولدین تیر ماه این است.که، آن ها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می‌ برند. متولدین این ماه عاشق توجه هستند و دوست دارند هدیه ای که دریافت می کنند.بیشتر جنبه معنوی داشته باشد تا جنبه ی مادی.

چه گلی مناسب تیر ماهی هاست؟

1- گل دلفینیوم

یکی بهترین گزینه ها برای هدیه تولد به این افراد ، گل دلفینیوم (Delphinium یا Larkspur) می باشد.که این گل در زبان فارسی به نام گل زبان در قفا هم شناخته می شود. گل دلفینیوم نماد وقار و انرژی مثبت افراد تیر ماهی است. همچنین این گل جزو معدود گل های آبی رنگی است.که به صورت کاملا طبیعی به رنگ آبی می باشد.و رنگ آبی آن به واسطه دست کاری های باغبانی و ژنتیکی ایجاد نشده است.

چه گلی مناسب تیر ماهی هاست

دومین انتخاب برای متولدین تیر، گل اسپاتی فیلوم است. این گل مناسب افرادی با شخصیتی سرد و کناره گیر و دارای شخصیتی احساسی می باشد. این گل زیبا و خاص گیاهی است.که خود را به راحتی با شرایط موجود وفق می دهد. مراقبت از این گیاه بسیار آسان است و ماندگاری بسیار بالایی.نیز در برابر شرایط از خود نشان می دهد.

رنج قیمتی اسپاتی فیلوم: حدودا 250 هزار تومان

گل برای متولدین تیر

3- گل بنفشه

یکی از گل های زیبا در بین انواع گل مخصوص ماه تیر، گل بنفشه است. گل بنفشه نماد خلاقیت و شور و نشاط است و می تواند گزینه ی مناسبی به عنوان هدیه به متولدین اولین ماه از فصل تابستان به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل بنفشه : از 80 هزار تومان به بالا

گل ماه تیر چیست

4- گل ارکیده

فصل تابستان یکی از بهترین زمان ها برای پرورش گل زیبای ارکیده می باشد. این گل می تواند بهترین و لوکس ترین گزینه در بین گل متولدین ماه تیر به حساب بیاید. ارکیده سمبل باروری و ظرافت می باشد و هر کدام از رنگ آن، دارای نماد های مختلفی هستند.به عنوان مثال گل ارکیده سفید نماد معصومیت، خلوص و همچنین آراستگی و احترام است. گل ارکیده صورتی نماد زنانگی، فضل و شادی است. گل ارکیده زرد، نماد دوستی و آغاز جدید است.و افرادی که قصد آغاز ارتباط صمیمانه ی جدیدی را دارند بهتر است.از گل ارکیده زرد به عنوان هدیه انتخاب نمایند. گل ارکیده بنفش نمادی از حق امتیاز، تحسین و نشانه ی احترام است. گل ارکیده نارنجی نماد غرور، اشتیاق و شجاعت است.

رنج قیمتی گل ارکیده: حدودا 100 هزارتومان

گل ماه تولد تیر چیست

جمع بندی

انتخاب و خرید گل به عنوان هدیه تولد کاری دشوار نیست،.تنها کافیست با توجه به شخصیت شخص مورد نظر و ماه تولدش.و همچنین در نظر گرفتن خصوصیات گل های معرفی شده.در این مقاله گل مخصوص ماه تیر را به آسانی انتخاب و خریداری نمایید.

سوالات متداول

* بهترین گل ماه تیر چیست؟

در جواب به این سوال باید گفت گل دلفینیوم یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان هدیه می باشد که می توانید آن را به متولدین اولین ماه از تابستان هدیه دهید.

* کدام گل ماه تولد تیر قیمت کمتری دارد؟

گل بنفشه یکی از ارزان قیمت ترین انتخاب ها و پس از آن ارکیده یکی از بهترین انتخاب ها با توجه به قیمت سایر گل ها می باشد.