گل ماه تولد خرداد

همان طور که می دانید همه ی افراد با توجه به ماه تولد و ارتباط ماه تولدشان.با اجرام آسمانی دارای روحیات منحصر به فردی می باشند.که این ویژگی های اخلاقی موجب تفاوت هر فرد با فرد دیگر می شود. یکی از ویژگی هایی که متولدین خرداد ماه را از سایر ماه ها جدا می کند، گل ماه خرداد می باشد. شاید بپرسید گل ماه تولد خرداد چیست؟.در این مطلب قصد داریم به معرفی گل های سمبلیک ماه خرداد بپردازیم.و هر کدام از آن ها را با توجه به ویژگی ها و نماد هایی که دارند،. بررسی نماییم.

گل برای خردادی ها

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین ماه خرداد آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد چیست؟

* چه گلی مناسب خردادی هاست؟

خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه

متولدین خرداد، افرادی به شدت اجتماعی و جذاب می باشند. این افراد به راحتی با سایرین ارتباط برقرار می کنند.و طرح دوستی را با آن ها میریزند. برای خرید گل برای متولدین خرداد ماه این موضوع را در نظر بگیرید که آن ها عاشق گل های سمبلیک و نمادین می باشند.

چه گلی مناسب خردادی هاست؟

1- گل رز

یکی از نمادین ترین و پر طرفدارترین گل ها برای متولدین خرداد، گل رز می باشد.که نماد عشق، زیبایی و افتخار آفرینی است. هر رنگ از گل رز دارای نماد ها و نشانه های مختلفی می باشد. برای مثال؛ گل  رز زرد نماد دوستی، گل رز سفید نماد خلوص و بی گناهی.و گل رز صورتی نماد خوشحالی بدون نقص می باشد. همچنین جالب است بدانید.که به جز رنگ گل رز، تعداد گل نیز در بیان احساسات تأثیر زیادی خواهد گذاشت. برای مثال برای هدیه در قرار اول تنها یک گل رز کافی است،.اما برای ابراز عشق و محبت باید از یک دسته گل رز استفاده نمود.

رنج قیمتی گل رز: حدودا شاخه ای 25 هزار تومان

گل برای متولدین خرداد

2- گیاهان هوازی

یکی دیگر از گزینه های مناسب به عنوان گل برای متولدین خرداد، گیاهان هوازی می باشند. معمولا متولدین خرداد ماه دارای ویژگی هایی همچون درگیری در اندیشه و امیال خود می باشند. پس بهترین انتخاب برای این افراد، گیاهان هوازی که ریشه نمی زنند.و برای بقا نیازی به خاک ندارند می باشند. از انواع گیاهان هوازی می توان به : گیاه تیلاندسیا، خزه اسپانیایی، سرخس آشیانه و… اشاره کرد.

گل ماه خرداد

3- گل یاس سفید

با توجه به رفتار دوستانه ای که متولدین خرداد ماه با بقیه افراد دارند.و ویژگی هایی همچون؛ رک گویی و پر حرف بودن این افراد،.گلی همچون گل یاس که همیشه برای زنده کردن یک مجلس و معطر کردن.از آن استفاده می شود، می تواند گزینه ی مناسبی برای گل ماه خرداد به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل یاس سفید: حدودا 30 هزار تومان

چه گلی مناسب خردادی هاست

4- گل سوسن آزاد

یکی از انواع گل های لیلیوم که از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.و معمولا در ماه خرداد کشت و برداشت می شود، گل سوسن آزاد است. این گل نماد پاکی و لطافت بوده و می تواند یک گزینه ی فوق العاده در کنار سایر گل های ماه خرداد به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل سوسن آزاد: حدودا 30 هزار تومان

گل برای ماه خرداد

جمع بندی

به راستی که یکی از دغدغه های اصلی اکثر افراد که قصد خرید گل برای متولدین خرداد.را دارند، خرید و انتخاب یک گل خوب و مناسب است. ما در این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین گل مخصوص ماه خرداد پرداختیم.تا شما را در خرید یک هدیه ی مناسب یاری نماییم.

سوالات متداول

* بهترین گل ماه تولد خرداد کدام است؟

به جرات می توان گفت، یکی از زیبا ترین و بهترین گل های ماه خرداد، ترکیبی از گل رز و سوسن می باشد.

* ارزان ترین گل ماه خرداد کدام است؟

ارزان ترین گل مخصوص متولدین ماه خرداد گل رز و پس از آن به گل یاس سفید است که در اکثر گل فروشی ها به وفور یافت می شود.