گل ماه تولد مهر

همه ی ما بدون توجه به جنسیت و سنمان علاقه داریم.تا در روز مهمی چون تولدمان یک دسته گل و یا باکس گلی زیبا دریافت کنیم. حال چه بهتر اگر دسته گل تولدمان متشکل از گل های مخصوص ماه تولدمان باشد. در مطالب قبلی به معرفی گل های مخصوص ماه های مختلف پرداختیم. حال شاید بپرسید چه گلی مناسب مهری هاست؟.در این مطلب قصد داریم به معرفی گل ماه مهر بپردازیم و هر کدام از آن ها را به صورت جداگانه بررسی نماییم. پس پیشنهاد می کنیم این مطلب جذاب را از دست ندهید.

گل ماه تولد مهر چیست

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین مهر آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* متولدین مهر ماه دارای چه خصوصیات اخلاقی هستند؟

* گل ماه تولد مهر چیست؟

خصوصیات اخلاقی متولدین ماه مهر

متولدین مهر افرادی بسیار با استعداد هستند که از قوه ذهنی بالایی برخوردار می باشند. مهر ماهی ها افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف ‌پذیر هستند. این افراد به دنبال گل و گیاهان خاص و چشمگیری هستند.که از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

گل مخصوص مهری ها

1- گل سرخ

گل رز سرخ اولین گل برای متولدین مهر است. این گل یکی از پر طرفدار ترین گل ها و انتخاب اکثر افراد به عنوان هدیه است. رز سرخ نماد عشق، از خود گذشتگی، سلامتی، به یاد هم بودن و شور و اشتیاق است.و یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان گل هدیه ماه مهر به حساب می آید. یکی از ویژگی های فوق العاده رز سرخ این است.که این گل زیبا حتی به تنهایی می تواند بهترین هدیه برای افراد به حساب بیاید.و لازم نیست تعداد زیادی از این گل را به فرد مورد نظر هدیه دهید.

رنج قیمتی گل سرخ: حدودا 25 هزار تومان به بالا

گل ماه مهر

2- گل همیشه بهار (Marigold)

دومین گل نمادین ماه مهر، گل همیشه بهار است. این گل زیبا معمولا با رنگ نارنجی درخشان شناخته می شود. اما در رنگ ‌های سفید و زرد نیز موجود است. گل همیشه بهار یک گل بومی مناطق مدیترانه ‌ای است.که نمادی از خلاقیت، صبر و شجاعت می باشد. اگر دوست صمیمی مهر ماهی دارید، پیشنهاد می کنیم.تعلل نکنید و فقط برای او یک گلدان جذاب همیشه بهار خریداری کنید و به او در بهترین روز زندگیش هدیه دهید.

گل برای متولدین مهر

3- سانسیوریا یا گیاه ماری

سانسیوریا یکی از جذاب ترین گیاهان برای هدیه دادن می باشد. این گیاه نماد مهربانی و از خود گذشتگی و تعادل در زندگی بوده.که این ویژگی ها درست مطابق ویژگی های شخصیتی متولدین مهر ماه است. یکی از ویژگی های مثبت این گیاه، مقاومت بالا و نحوه ی نگهداری آسان آن است. پس اگر قصد خرید گل جذابی با طول عمر بالا برای متولدین مهر ماه را دارید، .ما به شما خرید سانسیوریا را پیشنهاد می کنیم.

رنج قیمتی گیاه سانسیوریا : از 450 هزار تومان به بالا

خرید گل برای مهری ها

4- گل زنبق

گل زنبق یکی از گزینه های مناسب برای خانم های متولد مهر ماه می باشد. زنبق نماد زیبایی ، محبوبیت و سخاوت مندی است .و می تواند با ترکیب شدن با گل رز یکی از بهترین و زیبا ترین انتخاب ها به عنوان گل متولدین ماه مهر به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل زنبق : از 10 هزار تومان به بالا

چه گلی مناسب مهری هاست

جمع بندی

قطعا یکی از دغدغه های اساسی افرادی که قصد خرید گل برای تولد مهر ماهی را دارند، .خرید گل متناسب با شخصیت و سلیقه آن ها می باشد. در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین گل هایی که مخصوص هدیه هستند پرداختیم.تا شما را در خرید گل برای مهری ها کمک کنیم.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل ماه مهر کدام است؟

از ارزان ترین و قیمت مناسب ترین گل مخصوص ماه مهر می توان به گل سرخ و زنبق اشاره کرد. معمولا از ترکیب این دو گل برای متولدین مهر ماه به دلیل جذابیت و قیمت مناسبی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

* ماندگار ترین گل ماه مهر چیست؟

گیاه سانسیوریا یکی از ماندگار ترین و مقاوم ترین گزینه ها به عنوان گیاه مخصوص متولدین مهر ماه است که البته از قیمت بالایی برخوردار می باشد.