گل برای متولدین ماه اردیبهشت

فرقی ندارد که در چه ماهی از سال متولد شده باشید،.در هر صورت درون شما ویژگی هایی وجود دارد.که شما را از سایرین جدا خواهد کرد. تا بحال شنیده اید که هر ماه تولد گل مخصوص به خود را دارد؟ بسیار عجیب است اما باید گفت که برای متولدین هر ماه با توجه به شخصیت شناسی گل بخصوصی وجود دارد که می توانید با خرید آن گل در روز تولد آن شخص او را بیشتر خوشحال نمایید. شاید بپرسید گل مخصوص ماه اردیبهشت چیست؟ برای گرفتن جواب این سوال پیشنهاد می کنیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

چه گلی مناسب اردیبهشتی هاست

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین ماه اردیبهشت آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

  • متولدین اردیبهشت چه ویژگی هایی دارند؟
  • گل ماه تولد اردیبهشت چیست؟
  • ارزان ترین گل برای هدیه به اردیبهشتی ها چه گل هایی هستند؟

ویژگی های متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت ماه، افرادی تقریبا تجملاتی می باشند. این افراد بیشتر درگیر مادیات می باشند تا معنویات. علاوه بر این اردیبهشتی ها، قدم هایی استوار بر می دارند.و بر پایه واقعیات تصمیم گیری می کنند. این افراد عشق را به راحتی قبول نمی کنند. علاوه بر این ها، دارای شخصیتی بسیار مقاوم و صبور می باشند. اردیبهشت ماهی ها علاقه زیادی به عطر و بوی طبیعی گل های معطر دارند. برای همین برای خرید گل مناسب تولد آن ها باید به دنبال گلی معطر بود.

چه گلی مناسب اردیبهشتی هاست؟

1- گل موگه

اولین گل برای ماه اردیبهشت، گل موگه، گل برف یا زنبق دره می باشد. این گل زیبا و نایاب دارای شکوفه های واژگون سفید رنگی است.و به طور معمول در دشت های وسیع یافت می شود. یکی از ویژگی های گل موگه، رایحه ی فوق العاده و بوی سرمست کننده ی آن است. جالب است بدانید گل موگه یک گل سمی است و برای کودکان بسیار خطرناک است. برای همین این گل در گلفروشی ها به وفور پیدا نمی شود. بسیاری از گذشتگان معتقدند هدیه کردن موگه در روز اول ماه می (نیمه اول اردیبهشت) به فرد، موجب خوشبختی ابدی او می شود. گل موگه، نماد فروتنی بسیار زیاد، خلوص و بازگشت شادی به زندگی می باشد.

رنج قیمتی گل موگه: از 25هزارتومان به بالا

گل ماه اردیبهشت

2- گیاه زالزالک

گیاه بعدی که مخصوص ماه اردیبهشت می باشد، گیاه زالزالک است. این گیاه نماد امید و شادی می باشد. زالزالک در حقیقت یک درخت است که می ‌تواند در باغچه ‌های کوچک رشد کند و گل ‌هایی به رنگ سفید و صورتی بدهد.

گل مخصوص اردیبهشتی ها

3- گیاه یشم

یکی از گیاهان پرطرفدار اردیبهشت ماهی ها، گیاه یشم می باشد. اگر یک اردیبهشتی قابل اطمینان هستید، به جزئیات اهمیت می دهید.و به خودتان رسیدگی می کنید، باید بگوییم گیاه یشم گیاه مناسب شماست. این گیاه رشد بسیار کندی دارد اما احتیاج به مراقبت زیادی ندارد.و می تواند یکی از بهترین گزینه ها به عنوان گل مخصوص ماه اردیبهشت به حساب بیاید.

رنج قیمت گیاه یشم:از 10هزارتومان به بالا

گل مخصوص ماه اردیبهشت

4- گل نسترن

گل نسترن هم خانواده گل رز است.که بومی کشورهای اروپایی مانند بریتانیا و نروژ می ‌باشد. گل نسترن به صورت درختچه ‌‎ای با ارتفاع بین 1 تا 5 متر بوده.و برگ‌ های آن 5 یا 7 برگچه ‌ای و دندانه‌دار با ظاهری بیضی شکل و نوک ‌تیز می باشند. طیف رنگی گلبرگ‌ های گل نسترن سفید و سفید مایل به صورتی است. اگر یک اردیبهشتی صبور می باشید، اراده ای بسیار قوی دارید،.علاقمند به انجام کارها به صورت آهسته اما اساسی هستید،.خجالتی و قابل اعتماد می باشید و همواره سعی می کنید از مشاجرات دوری کنید،.باید بگوییم گیاه متناسب با شخصیت شما گل نسترن است.

گل برای ماه اردیبهشت

5- دسته گل زنبق

همانطور که می دانید گل زنبق یک گل ظریف بهاری است.که جزء زیبا ترین گل ماه اردیبهشت شناخته می شود. دسته گل زنبق را می توان به راحتی با گل موگه ترکیب کرد.و آن را به عنوان هدیه تولد به اردیبهشتی ها هدیه داد.

رنج قیمتی گل زنبق:حدود 10هزارتومان

گل ماه تولد اردیبهشت چیست

6- گل مریم

از آنجایی که متولدین اردیبهشت علاقمند به عطر می باشند،.پس در انتخاب گل مخصوص ماه اردیبهشت نیز باید به دنبال گل های معطری مانند گل مریم بود. گل مریم نماد خلوص، پاکی، بی گناهی و صلح است و می تواند.گزینه ی خوبی به عنوان هدیه به متولدین اردیبهشت به حساب بیاید.

رنج قیمتی گل مریم: حدود 20هزارتومان

گل اردیبهشتی ها

7- گل لیلیوم

گل لیلیوم یا سوسن یکی دیگر از انواع گل متولدین ماه اردیبهشت می باشد. این گل جزء گل های بهاری است.و جزء گل هایی است که در طول سال تنها یک بار گل می دهد.و می تواند در کنار گل هایی مانند زنبق و مریم یک ترکیب زیبا در یک دسته گل تشکیل دهد.

رنج قیمتی گل لیلیوم: حدود 25 هزارتومان

جمع بندی

با توجه به تنوع زیاد گل ها، خرید گل مخصوص ماه تولد یکی از اقدامات هوشمندانه و جذاب است.که هر فردی می تواند در خرید گل به آن توجه کند. در این مطلب قصد  داشتیم به معرفی گل مخصوص ماه اردیبهشت و ویژگی ها و قیمت هر کدام بپردازیم.تا به شما در خرید گل متولدین ماه اردیبهشت به عنوان هدیه تولد کمک کوچکی کرده باشیم.

سوالات متداول

* بهترین گل مخصوص ماه اردیبهشت کدام است؟

گل لیلیوم و زنبق از بهترین گل های مخصوص اردیبهشتی هاست که در گل فروشی ها به وفور پیدا شده و علاوه بر آن دارای قیمت مناسبی می باشند.

* ارزان ترین گل مخصوص ماه اردیبهشت کدام است؟

از ارزان ترین گل و گیاهان مخصوص ماه اردیبهشت می توان به گیاه یشم و گل زنبق اشاره داشت. با توجه به ماندگاری گیاه یشم خرید این گیاه را به عنوان هدیه متولدین اردیبهشت به شما پیشنهاد می کنیم.