گل برای کافی شاپ

کافه ها یکی از مکان هایی هستند.که در بین قشر جوان جامعه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. بسیاری از افراد برای قرار های عاشقانه و یا حتی برای انجام کارهایشان به کافه ها مراجعه می کنند. یکی از آیتم هایی که می تواند به جذابیت بیشتر و در نتیجه افزایش جذب مشتری کافه ها کمک زیادی کند،.استفاده از گل و گیاهان مناسب در فضای کافه است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مناسب ترین گل برای کافه و بهترین گل برای افتتاحیه کافه بپردازیم.و هر یک از این گل و گیاهان را به طور جداگانه بررسی کنیم.

گل برای کافی شاپ

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل های مناسب برای کافه آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* چه گل و گیاهانی مناسب کافه هستند؟

* مزایای استفاده از گل ها و گیاهان در کافه ها و رستوران ها چیست؟

بهترین گل‌ برای کافه کدام است؟

1- گل ارکیده؛ شیک و رمانتیک

یکی از شیک ترین و رمانتیک ترین انواع گل برای کافه و رستوران، گل ارکیده است. این گل دارای رنگ بندی متنوعی می باشد.و به علت ظاهر زیبا و خاصی که دارد، توانسته است.به یکی از محبوب ترین گل برای کافه تبدیل شود. این گل زیبا را می توان در لوکس ترین کافه های شهر به راحتی مشاهده نمود.

رنج قیمتی گل ارکیده: حدودا 100 هزار تومان

گل برای کافه و رستوران

2- گیاه کالاتیا؛ نگهداری آسان و در عین حال ظاهری جذاب

یکی دیگر از گیاهان جذاب و پر طرفدار مناسب فضای کافه ها، گیاه کالاتیا است. نام دیگر این گیاه، گیاه گورخری می باشد. کالاتیا دارای ظاهری بسیار جذاب و برگ هایی پهن و گورخری شکل است. یکی از نکاتی که موجب محبوبیت این گیاه در بین کافه داران شده، این است.که گیاه کالاتیا نگهداری بسیار آسانی دارد.و به نور کمی برای رشد احتیاج دارد.

رنج قیمتی گیاه کالاتیا: حدودا 300 هزار تومان

گل برای افتتاحیه کافه

3- گل چمچه ای؛ متناسب با فضای کافه های مدرن

یکی دیگر از انواع گل مناسب برای کافه با دکوراسیون داخلی مدرن، گل چمچمه ای است. این گل زیبا دارای برگ‌ های سبز جذاب و گل ‌های سفیدی مشابه گل شیپوری می باشد. گل چمچمه ای همچنین دارای شرایط نگهداری بسیار آسانی بوده.و همین موضوع باعث شده.تا بتوان از این گل زیبا در کافه و رستوران استفاده‌ نمود.

رنج قیمتی گل چمچمه ای: حدودا 70 هزار تومان به بالا

گل مناسب برای کافه

4- گیاه بونسای

یکی از خاص ‌ترین و زیبا ترین گیاهان مناسب برای استفاده در کافه ها و رستوران ها، گیاه بونسای می ‌باشد. درختچه های بونسای در حقیقت نسخه ی کوچک شده‌ ی درختان طبیعی هستند.و به علت زیبایی حیرت انگیزی که دارند می توانند.به جذب مشتریان کافه ها کمک زیادی کنند. در نگهداری از گیاه بونسای توجه داشته باشید.که درختچه ی بونسای را حتما در مرطوب ‎ترین قسمت کافه یا رستوران قرار دهید.تا بتواند زیبایی خود را در طولانی مدت حفظ کند.

رنج قیمتی گیاه بونسای: 280 هزار تومان به بالا

گل برای کافه

5- گیاه رشته مروارید

یکی از گیاهان ارزان قیمت مناسب برای نگهداری در کافه ها و رستوران های کوچک، گیاه رشته مروارید یا غوره ای می باشد. این گیاه دارای برگ‌ هایی سبز رنگ و به شکل مرواریدی است.که می‌ تواند زیبایی خاصی به کافه ی شما ببخشد.و دکوراسیون داخلی کافه را چندین برابر زیبا تر کند.

رنج قیمتی گیاه رشته مروارید: حدودا 50 هزار تومان به بالا

گل کافه و رستورانگل کافه و رستوران

مزایای استفاده از گل ها و گیاهان در کافه ها و رستوران ها

  • زیبایی بخشی به فضای داخلی و تراس کافه ها و رستوران های کوچک
  • جذب و افزایش مشتری به علت ایجاد شدن فضایی دلپذیر و مطبوع
  • افزایش آرامش افراد حاضر در کافه و رستوران های کوچک
  • تصفیه ی هوای محیط کافه و رستوران
  • افزایش نشاط محیط داخل و خارج کافه
  • و …

جمع بندی

افراد زیادی هستند که هدفشان از رفتن به کافه تنها نوشیدن یک فنجان قهوه است. اما بعضی از افراد به کافی شاپ می روند تا علاوه بر نوشیدن.قهوه از فضای کافه به تنهایی و یا همراه دوست و یا فرد مورد علاقه شان لذت ببرند. یکی از روش های دلپذیر کردن فضای کافه ها، خرید گل کافه و رستوران و استفاده از آن ها.با توجه به سبک دکوراسیون داخل و خارجی کافه می باشد.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل و گیاه برای کافه کدام است؟

از ارزان ترین گل و گیاهان مناسب فضای داخلی کافه ها می توان به گل رشته مرواریدی و گل چمچمه ای اشاره کرد که هر کدام از این گل ها را می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی کافه یا رستوران خود استفاده کنید.

* ماندگار ترین گل و گیاه برای کافه کدام است؟

یکی از ماندگار ترین گیاهان مناسب برای استفاده در کافه ها، گیاه کالاتیا می باشد. این گیاه علاوه بر ماندگاری، نگهداری بسیار آسانی نیز دارد و به راحتی می تواند شرایط محیطی مختلفی را تحمل کند.