معروف‌ترین گل فروشی‌ های شرق تهران | سایتی که شما را به این گل‌فروشی‌ها می‌برد

خرید بهترین گل‌ها در شرق تهران

خرید یک دسته گل زیبا برای میهمانی‌های مختلف یا هدیه می‌تواند گزینه خوبی باشد. در تهران گل فروشی‌های مختلفی را می‌بیبنید که در فروش انواع دسته گل یا تاج گل فعالیت دارند. اگر در شرق تهران ساکن هستید و به دنبال یک گل فروشی مناسب می‌گردید، این مطلب از سایت گلپینو را از دست ندهید؛ زیرا قصد داریم شما را با معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران آشنا کنیم.(گلفروشی شرق تهران)

فروشی گلزار بهار

یکی از بهترین گل فروشی‌هایی که می‌توانید در شرق تهران پیدا کنید، گل فروشی گلزار بهار است. این مغازه زیبا که انواعی از گل‌های طبیعی را درون خود گنجانده، در یکی از بهترین مناطق شرق تهران قرار دارد. به همین دلیل در هر منطقه‌ای از شرق تهران که ساکن هستید می‌توانید به این گل فروشی زیبا دسترسی داشته باشید. گلزار بهار در منطقه تهرانپارس غربی واقع شده و در نزدیکی مرکز تجاری فجر، بوستان نرگس و فست فود کاژه قرار دارد.

گل فروشی گلزار بهار با ارائه خدمات متنوع توانسته در لیست معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران قرار گرفته است. تزئین ماشین عروس، گل‌آرایی سالن مجالس، طراحی انواع دسته گل و حلقه گل عروس، فروش انواع گیاه‌های آپارتمانی، فروش استند یا همان پایه گل و طراحی انواع تاج گل خدماتی است که می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. برای دسترسی به این گل فروشی کافیست به خیابان قهاری در بلوار خوشوقت بروید.(گلفروشی شرق تهران)

گل فروشی بنیس گل

بنیس گل در محله فدک شرق تهران واقع شده و خدمات بی‌نظیری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شاید برایتان جالب باشد که این گل فروشی حتی در اجاره ماشین عروس هم فعالیت می‌کند. به همین دلیل می‌توانید صفر تا صد اجاره اتومبیل و گل آرایی ماشین شب عروسی خود را از طریق این مجموعه انجام دهید. البته اجاره ماشین تنها خدماتی نیست که این مجموعه در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای مشاهده نمونه کارهای بنیس گل که از معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران است، کافیست به صفحه اینستاگرام این مجموعه به نام Benisgol سر بزنید و جهت خرید حضوری هم باید به آدرس نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، پایین‌تر از پارک فدک مراجعه کنید؛ و البته ساده‌ترین راه خرید سریع از گلپینو است.

لوتوس؛ از معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران

لوتوس نامی است که اکثر ساکنان شرق تهران آن را می‌شناسند. یک گل فروشی بزرگ که در منطقه پاسداران واقع شده و می‌تواند کلیه نیازهای مشتریان را پاسخ دهد. لوتوس خدمات بسیار متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد تا خاطره خوبی از آن‌ها در ذهنتان باقی بماند. اگر به فکر طراحی فضای سبز منزل یا محل کارتان هستید، می‌توانید از گل فروشی لوتوس کمک بگیرید. همچنین در این مجموعه خدماتی نظیر فروش گیاهان آپارتمانی، گل آرایی ماشین عروس و طراحی انواع دسته گل انجام می‌شود.

موقعیت فروشگاه باعث شده تا تمامی ساکنین محترم شرق تهران برای دسترسی به خدمات این مجموعه مسیر سختی پیش‌رو نداشته باشند. جهت مراجعه حضوری به این گل فروشی مشهور باید از طریق اتوبان همت به خیابان اصلی پاسداران وارد شوید. سپس خیابان اصلی پاسداران را اندکی طی کنید تا به خیابان اخوان برسید. این مسیر را به صورت مستقیم طی کنید تا گل فروشی را در سمت راست خود ببینید.

فروشگاه گل پالیز

بدون شک گل پالیز یکی از معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران محسوب می‌شود. این فروشگاه با شیوع ویروس کرونا فروش آنلان خود را توسعه داده تا مشتریان نیازی به مراجعه حضوری در مجموعه نداشته باشند. صفحه اینستاگرام گل پالیز به آدرس Paliz_garden_adib جایی است که می‌توانید نمونه کارهای این مجموعه را ببینید. البته امکان مراجعه حضوری در فروشگاه وجود دارد و برای این کار باید به آدرس خیابان بنی هاشم، خیابان حفظ شرقی، خیابان کیماسی، بهارستان اول، پلاک 17 بروید.

گل فروشی پالیز آمادگی دارد تخصصی‌ترین خدمات گل آرایی را در اختیار مشتریانش قرار دهد. این فروشگاه در عرضه انواع گل‌های آپارتمانی، کاکتوس، بن سای، تراریوم، بنفشه آفریقایی فعالیت دارد. همچنین خدماتی نظیر طراحی ماشین و دسته گل عروس در فروشگاه گل پالیز به مشتریان ارائه می‌شود.

گل اردیبهشت

یکی از معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران در منطقه پیروزی واقع شده است. این گل فروشی با خدمات خوب توانسته مشتریان زیادی در محلات شرقی تهران به دست بیاورد. همچنین با موقعیت خوبی که دارد زحمت زیادی برای مشتریان حضوری ایجاد نمی‌کند.

برای خرید و مشاهده گل‌ها کافیست به آدرس میدان شهدا، خیابان 17 شهریور، نبش خیابان شهید قادری مراجعه کنید. تزئین ماشین عروس، طراحی تاج گل و دسته گل عروسی، طراحی انواع سبد گل و فروش انواع گل‌های آپارتمانی خدماتی است که این مجموعه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد. برای خرید آنلاین می‌توانید به سادگی از طریق گلپینو اقدام کنید.

فیوری رز برای افراد لوکس پسند

اگر به دنبال یک گل فروشی لوکس در مناطق شرقی تهران هستید، گل فروشی فیوری رز انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این فروشگاه در یکی از لوکس‌ترین مناطق شرقی تهران یعنی زعفرانیه قرار دارد. به همین دلیل برای مراجعه حضوری باید به خیابان نجابت جو که در این منطقه واقع شده سر بزنید. از خدمات تخصصی این مجموعه فروش انواع باکس گل با طراحی لوکس است. در واقع می‌توان گفت که فیوری رز یکی از معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران در این زمینه محسوب می‌شود. تمامی گل‌های این فروشگاه در سایت گلپینو در اختیار شماست.

گل فروشی کاتلیا

کاتلیا در ارائه خدمات خود به مشتریان سنگ تمام می‌گذارد. در این فروشگاه می‌توانین بهترین خدمات طراحی و تزئین ماشین عروس با گل را پیدا کنید. همچنین طراحی دسته گل عروس با متد اروپایی انجام می‌شده تا مشتریان به بهترین خدمات ممکن در این زمینه برسند. جهت مراجعه حضوری به گلفروشی کاتلیا کافیست به آدرس فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام، نبش عادل بروید. البته این روزها با آمدن گلپینو دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و به سادگی می‌توانید گل‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین از این گل‌فروشی خریداری کنید.(گلفروشی شرق تهران)

معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران در نزدیکی شما

قطعا می‌دانید که با وجود مشغله‌های فراوان امروز مراجعه حضوری به گل فروشی وقت زیادی می‌گیرد و برای پیدا کردن گل مورد علاقه خود نهایتا می‌توانید به یک یا دو گل فروشی سر بزنید. ما در مجموعه گلپینو خدماتی را در نظر گرفته‌ایم تا معروف‌ترین گل فروشی‌های شرق تهران همیشه در نزدیکی شما باشند. کافیست وارد سایت یا اپلیکیشن گلپینو شوید تا تمامی فروشگاه‌های گل منطقه شرق و سایر مناطق تهران را ببینید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.(گلفروشی شرق تهران)