گل برای قدم نو رسیده

یکی از رسم های زیبای ما ایرانیان پس از به دنیا آمدن یک نوزاد، بازدید از نوزاد و بردن. گل و هدیه برای شاد باش قدم نو رسیده است. گل ها یکی از رسوم ترین هدایا برای تولد نوزاد تازه متولد شده است.که به راحتی می توان آن را با هدایای دیگر مانند عروسک، شکلات و … ادغام نمود.و یک هدیه ی زیبا پدید آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مناسب ترین گل تولد نوزاد بپردازیم.و انواع مدل دسته گل برای تولد نوزاد را بررسی نماییم.

مدل گل برای تولد نوزاد

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل برای نوزاد آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* کدام گل ها مناسب تولد نوزاد می باشند؟

* گل های تولد نوزاد هر کدام دارای چه معنایی می باشند؟

گل های مخصوص تولد نوزاد

1- گل رز آبی بهترین انتخاب برای نوزاد پسر

معمولا یکی از اولین گزینه هایی که برای تولد نوزاد پسر به ذهن هرکسی می رسد، باکس گل رز آبی است. گل رز آبی یکی از خاص ترین رنگ های گل رز است که می تواند. در یک باکس ظاهر بسیار خاص و زیبایی را پدید آورد.

رنج قیمتی گل رز آبی: حدودا 20 هزار تومان

گل برای تولد نوزاد

2- گل میخک

یکی از گل های ارزان قیمت و جذاب برای هدیه تولد، گل میخک است. معمولا برای تزیین سبد گل برای تولد نوزاد، از گل میخک با رنگ های ملایمی.مانند سفید یا صورتی استفاده می شود. علت استفاده از این گل در باکس گل نوزاد، ماندگاری بالا، قیمت مناسب.و عدم ایجاد حساسیت و در نهایت در دسترس بودن این نوع گل می باشد.

رنج قیمتی گل میخک: حدودا 3 هزار تومان

مدل دسته گل تولد نوزاد

3- شکوفه‌ های گیلاس

یکی از خاص ترین گل ها در فصل بهار، شکوفه ی گیلاس می باشد. شکوفه‌ ی گیلاس یکی از  گل های بهاری زیبا است.که نمادی از زندگی بهاری و زندگی جدید است. برای تهیه ی شکوفه ی گیلاس زیبا بهتر است، دو هفته مانده.به تولد نوزاد، چند شاخه جوانه‌ زده از درخت گیلاس را برش دهید.و آن ‌ها را در یک گلدان یا لیوان بزرگ قرار دهید. دمای محیط خانه باعث می‌ شود.که این شاخه ها زود تر شکوفه بزند.

رنج قیمتی شکوفه گیلاس: حدودا 100 هزار تومان

گل تولد نوزاد

4- گل نرگس

یکی دیگر از زیبا ترین و خوشبو ترین گل ها برای هدیه، گل نرگس است. این گل نیز مانند شکوفه ی گیلاس مناسب نوزادانی است.که اواخر زمستان و اوایل بهاری متولد شده اند.

رنج قیمتی گل نرگس: حدودا 10 هزار تومان

سبد گل برای تولد نوزاد

گل‌  ژربرا یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه تولد نو رسیده با جنسیت های مختلف می باشد. این گل با گلبرگ ‌های بزرگ و رنگ‌ های صورتی، نارنجی، زرد و سبز نماد. شادی و نشاط و زندگی هستند. یکی از محاسن گل ژربرا تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب آن است.که همین عوامل باعث می شود تا بتوان از این گل برای تزئین انواع باکس گل استفاده نمود.

رنج قیمتی گل ژربرا: حدودا 3 هزار تومان

مدل دسته گل برای تولد نوزاد

6- گل رز سرخ

گل رز سرخ یکی از اولین انتخاب ها برای شادباش تمامی مناسبت ها علی الخصوص تولد یک نوزاد می باشد. این گل یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه به مادر نوزاد متولد شده است.و نمادی از قدردانی، عشق و ارادت می باشد.

رنج قیمتی گل رز سرخ: حدودا 25 هزار تومان

گل برای قدم نو رسیده

گل آنتوریوم یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین و همچنین ماندگارترین گل های مورد استفاده.در باکس های گل در کنار گل رز می باشد. این گل با ظاهر قلبی خود در رنگ‎ هایی مانند قرمز، سفید و صورتی.در گل فروشی ها موجود می باشند، که می‏ توانید.از رنگ صورتی آن که نمادی از مهر و عشق مادری است.برای باکس های گل استفاده کنید.

رنج قیمتی گل آنتوریوم: حدودا 50 هزار تومان به بالا

دسته گل برای تولد نوزاد

8- گل لاله

یکی از زیبا ترین مدل دسته گل تولد نوزاد بهاری، گل لاله است. گل لاله دارای تنوع رنگی بالایی در کشور ما می باشد.و معمولا در رنگ ‌های مختلف قرمز، بنفش، زرد، نارنجی، سفید در گل فروشی ها موجود می باشند. برای تزیین سبد گل پیشنهاد می کنیم.از گل لاله زرد رنگ که نمادی از شادی و خوشحالی است استفاده نمایید.

رنج قیمتی گل لاله: از 40 هزار تومان به بالا

تزیین سبد گل برای تولد نوزاد

بیشتر بخوانید: بهترین گل مناسب سر مزار

9- گل مریم

یکی از خوشبو ترین گل ها پس از گل نرگس، گل مریم می باشد. این گل با عطر و بوی بی ‌نظیری که دارد.باعث القای حس طراوت و تازگی در سبد گل برای تولد نوزاد می شود. البته توجه داشته باشید حضور گل ‌های معطر در بیمارستان ممکن است.موجب حساسیت نوزاد شود. پس بهتر است به میزان کم در سبد گل تبریک زایمان استفاده شود.

رنج قیمتی گل مریم: حدودا 20 هزار تومان

گل برای چشم روشنی

یکی از زیبا ترین و لوکس ترین گل‌ ها، گل ارکیده می باشد. این گل با ظاهر خاص و لطیف خود یکی از بهترین انتخاب ها.برای تولد نوزاد با جنسیت های گوناگون می باشد. استفاده از این گل در انواع مدل سبد گل برای تولد نوزاد نشان ‌دهنده ی.میزان ارزش و اهمیت خانواده نوزاد برای شما است.

رنج قیمتی گل ارکیده: حدودا 100 هزار تومان

مدل سبد گل برای تولد نوزاد

11- گل لیلیوم

یکی دیگر از گزینه های جذاب و معطر در بین مدل گل برای تولد نوزاد، گل لیلیوم است. لیلیوم صورتی، نارنجی، زرد و سفید را می ‌توان.جزو گل های مناسب برای تبریک تولد نوزاد دانست.زیرا این رنگ ها در بین رنگ های گل لیلیوم، بسیار پر طرفدار بوده.و احساس شادی را در افراد بر می ‌انگیزد. لیلیوم زرد و نارنجی به دلیل آن که بیشتر از سایر رنگ ‌ها نشان ‌دهنده ی شور و شادی هستند.در انواع سبد گل مناسب تولد نوزاد کاربرد بیشتری دارد.

گل برای حمام زایمان

جمع بندی

یکی از بهترین و زیباترین هدایایی که می توان.برای تازه مادران و تبریک قدم نو رسیده استفاده کرد، خرید گل است. گل های تولد نوزاد دارای تنوع زیادی هستند.و هر کدام از آن ها دارای نماد مختص به خود می باشد.که شما می توانید با توجه به نمادشان، آن ها را برای تولد نوزادان خریداری کنید.

سوالات متداول

* چرا برای متولد شدن نوزاد باید گل ببریم؟

یکی از رسومات جهانی و قدیمی بردن هدیه برای بازدید از کودک تازه متولد شده و تبریک به خانواده ی او می باشد. از آن جایی که گل ها نماد طراوت و تازگی می باشند پس می توانند یکی از بهترین هدایا برای نوزادان محسوب شوند.

* برای تولد نوزاد چه گلی بخریم ؟

مناسب ترین و بهترین گل های مناسب تولد نوزاد باکس گل شامل گل رز، ارکیده و گل لیلیوم می باشد.