گل ماه تولد اسفند

همه ی ما می دانیم ماه تولد هر فردی دارای ویژگی های خاص متعلق به آن ماه تولد می باشد. یکی از ویژگی های ماه اسفند، گل ماه اسفند با توجه به طالع بینی متولدین اسفند ماه می باشد. معمولا گلی که در هر ماه در بازار یافت می شود.یا ویژگی‌های نمادین متولدین آن ماه را به نمایش می گذارند، تا حدودی مناسب متولدین آن ماه است. شاید بپرسید گل ماه تولد اسفند چیست؟.در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بهترین گل ها بپردازیم.

گل برای متولدین اسفند

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های زمستانی آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* خصوصیات اخلاقی متولدین اسفندماه چیست؟

* چه گلی مناسب اسفند ماهی هاست؟

خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند

متولدین اسفند، افرادی معتدل و میانه رو می باشند.و اهمیت زیادی به معنویات می دهند و برای این افراد مادیات اهمیتی ندارد. رویا پردازی ویژگی بارز و جدا نشدنی از خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند ماه است.

چه گلی مناسب اسفند ماهی هاست؟

1- گل نرگس

اولین و نمادی ترین گل، گل نرگس می باشد که یک گل زمستانی است و با شروع فصل زمستان در اکثر گلفروشی ها یافت می شود. نرگس گلی بسیار خوش بو و رویایی است.و می تواند جزء بهترین هدیه ها برای متولدین اسفند ماه به حساب بیاید. معمولا اسفند ماهی‌ ها افرادی حساس و ظریف هستند. گل نرگس نیز گلی بسیار حساس و ظریف است.که می تواند این خصوصیت متولدین اسفند ماه را در بر بگیرد. گل نرگس یکی از گل هایی است که نماد شادی و امید برای افراد اسفند ماهی به حساب می آیند. گل های نرگس موجود در بازار معمولا در دو رنگ سفید و زرد موجود می باشند.که نرگس سفید رنگ به وفور در کشور ما یافت می شود

رنج قیمتی گل نرگس: حدودا 5 هزار تومان

خرید گل برای اسفند ماهی ها

2- گل نسترن

گل نسترن یا همان رز وحشی دومین گل برای متولدین آخرین ماه زمستان است.که دارای رایحه ای خوشایند و ماندگاری طولانی می باشد.و اغلب در رنگ های قرمز، سفید و گاهی زرد یافت می شود. این گل جذاب و خاص نشان دهنده ی آرزو ها، حس همدلی و دوست داشتن اسفندی ها می باشد.

گل ماه تولد اسفند چیست

3- گیاه عنکبوتی

معمولا متولدین اسفند ماه، افرادی از خود گذشته و بسیار مهربان می باشند.که همیشه مراقبت کردن از دیگران را در اولویت خود قرار می‌ دهند. متولدین این ماه افرادی سخت گیر نیستند و همان طور که گفتیم به ظواهر اهمیت نمی دهد. با توجه به ویژگی های گفته شده در رابطه با متولدین این ماه، گیاه عنکبوتی یکی از مناسب ترین.انواع گل متولدین ماه اسفند می باشد. گیاه عنکبوتی، گیاهی بسیار تطبیق پذیر است و می تواند.در شرایط مختلفی رشد کند و احتیاج به آبیاری منظم و نگهداری خاصی ندارد.

رنج قیمتی گیاه عنکبوتی: حدودا 200 هزار تومان

گل ماه اسفند

4- گیاه آگلونما  (Chinese Evergreen)

یکی از ویژگی های متولدین اسفند ماه تنبلی و عدم مسئولیت پذیری آن ها است. از این رو گیاه آگلونما یکی از مناسب ترین  گیاهان برای این افراد می باشد.زیرا این گیاه جذاب هوای محیط را تصفیه می‌کند.و همین موضوع موجب خواب و استراحت راحت متولدین اسفند ماه می باشد.و موجب شده تا این گیاه به گل مورد علاقه اسفند ماهی ها تبدیل شود. همچنین  این گیاه به رسیدگی و نور کمی هم به نسبت سایر گیاهان دارد. پس حتی اگر چند روزی فراموش کنید به این گیاه رسیدگی کنید، این گیاه به مشکلی.بر نمی خورد و به رشد خود ادامه خواهد داد.

رنج قیمتی گیاه آگلونما: از 300 هزار تومان به بالا

چه گلی مناسب اسفند ماهی هاست

جمع بندی

با اینکه گل های این ماه از تنوع بسیار کمی در برابر گل های ماه تولد دیگر برخوردار هستند. اما گل و گیاهان این ماه از جذابیت های بسیاری دارند. در این مطلب ما به معرفی بهترین و نمادین ترین گل های زمستانی و بررسی هر کدام پرداختیم.تا شما بتوانید با توجه به خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند ماه، به خرید گل برای اسفند ماهی ها بپردازید.

سوالات متداول

* ماندگار ترین گل آخرین ماه از زمستان کدام است؟

ماندگار ترین گیاه مخصوص ماه اسفند، گیاه آگلونما می باشد. این گیاه می تواند شرایط مختلفی را تحمل نماید و همچنین نیازی به آبیاری مداوم ندارد.

* ارزان ترین گل ماه اسفند کدام است؟

ارزان ترین و بهترین گل، گل زیبای نرگس می باشد که این گل زیبا می تواند در کنار گل های دیگری همچون زنبق یکی از گزینه های جذاب به حساب بیاید.