گل مناسب برای هتل

همه ی ما از تاثیر مثبتی که گل ها بر مهمانان هتل.ها.و مشتری های رستوران ها و فضاهای خدماتی این چنینی می گذارند، خبر داریم. گل آرایی یکی از مهم ترین کارها در تزئینات هتل.های لوکس و رده بالا است. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین گل.برای هتل بپردازیم.

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با بهترین و مناسب ترین گلهای. هتل آشنا کنیم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* پرکاربرد ترین گلها در گل.آرایی هتل ها کدام گل است؟

 

* ارزان قیمت ترین گل.برای هتل کدام است؟

چرا باید لابی هتل را گل آرایی کرد؟

یکی از راه های افزایش و جذب مشتریان برای هتلهای لوکس و کیفیت بالا، گل آرایی لابی و ورودی آنها است. استفاده از دسته گل های طبیعی و گیاهان در فضای لابی و فضای داخل رستوران هتل، می تواند جذابیت بصری فوق العاده ای را در نگاه مهمانان ایجاد نماید. همچنین استفاده از گل های معطر مانند لیلیوم و … می تواند نه تنها بر روی مهمانان حتی روی کارمندان هتل، یا رستوران هم تاثیر زیادی بگذارد.

چه گلی مناسب هتل است؟

۱. گل لیلیوم

یکی از پرکاربرد ترین و خوش رایحه ترین گل های مناسب هتل، به خصوص  هتلهای لوکس، گل لیلیوم می باشد. این گیاه فوق العاده، یک گل بهاری است و با طراوتی که دارد می تواند به فضای هتل.جلوه زیادی ببخشد. اکثرا از گل لیلیوم برای گل آرایی لابی و فضاهای پرکاربرد در هتلها استفاده می شود.

رنج قیمتی گل لیلیوم: حدودا 20هزارتومان

گل خوب برای هتل

۲. گل نرگس

یکی از گل های پر کاربرد برای تزئین فضای داخل اتاق هتلها، گل نرگس است. این گل به علت رایحه ی فوق العاده ای که دارد می تواند حس تمیزی محیط را به مشتریان بدهد. علاوه بر این رنگ این گل خوب برای هتل، به گونه ای است که به راحتی با دکوراسیون اتاق های گوناگون ست می شود و با انتخاب آن برای گل آرایی اتاق ها، دیگر نیاز به انتخاب گل با رنگ بندی مختلف برای گل آرایی اتاق ها نمی باشد.

رنج قیمتی گل نرگس: حدودا 10هزارتومان

گل های مناسب هتل

۳. گل میخک

یکی از گیاهان ارزان قیمت و پرکاربرد در فضای رستوران هتلها، گل میخک می باشد. این گل ماندگاری فوق العاده ای دارد و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد و همین امر موجب کاربرد وسیع آن در گل آرایی فضاهای مختلف هتلها می شود.

رنج قیمتی گل میخک: حدودا 5هزارتومان به بالا

بردن گل برای افتتاحیه هتل

۴. گل ستاره ای

یکی از گل های خاص در گل آرایی فضاهای مختلف هتلها که در فصل پاییز بیشتر یافت می شود، گل ستاره ای می باشد. این گل دارای گلهاي ريز و ستاره اي شكل به رنگ سفید ، آبي و طلايي می باشد و می تواند به راحتی با رنگ های وسایل هارمونی ایجاد کند.

گل برای افتتاحیه هتل

۵. گل همیشه بهار

یکی از گلهاي پاييزي خاص برای گل آرایی، گل همیشه بهار است. این گل به رنگ زرد طلايي است و معمولا در گل آرایی فضای باز هتلها و رستوران های که در فضای خارجی هست نقش مهمی ایفا می کنند.

بردن گل برای افتتاحیه هتل

بیشتر بخوانید: گل قهر و آشتی چیست؟

۶. گل داوودی

یکی دیگر از گیاهان ارزان قیمت که معمولا در کنار گل لیلیوم برای گل.آرایی فضای لابی کاربرد فراوانی دارد، گل داوودی است. این گل دارای رنگ بندی متنوعی دارد و ماندگاری آن به نسبت سایر گل ها بسیار بالا می باشد و همچنین می تواند به راحتی شرایط محیطی گوناگونی را تحمل کند.

رنج قیمتی گل داوودی: حدودا 3هزارتومان به بالا

گل برای هتل

جمع بندی

گل.آرایی هتل یکی از شاخه های مهم در ایجاد یک فضای مطلوب برای مهمانان هتل برای قرارگیری در فضاهای مختلف هتل است. گل.آرایی هتل می تواند با گل های ارزان قیمت و گران قیمتی انجام گیرد و این موضوع کاملا به شرایط هتل بستگی دارد. به هر حال گل های متعددی برای زیبا سازی فضاهای مختلف هتل.ها وجود دارند که ما قصد داشتیم در این مطلب به معرفی آن بپردازیم. اگر قصد خرید گل برای هتل.خود را دارید، اول باید بودجه تان را مشخص کنید.

سوالات متداول

* پرکاربرد ترین گل در گل آرایی هتل ها کدام گل است؟

یکی از پرکاربرد ترین گل ها برای گل آرایی در فضاهای مختلف هتلهای پنج ستاره و لوکس و گل برای افتتاحیه هتل، گل لیلیوم خوش رایحه و زیبا است و پس از آن گل داوودی و میخک از کاربرد فراوانی در میان گل های هتلی برخوردار می باشند.

* ارزان قیمت ترین گلها برای هتل کدام است؟

در ابتدا گل داوودی و پس از آن گل میخک از ارزان ترین گل های مخصوص گل آرایی فضاهای مختلف و بردن گل برای افتتاحیه به حساب می آیند.