بهترین گل سالگرد ازدواج

به راستی که یکی از مهم ترین و حساس ترین مناسبت های هر زوجی، سالگرد به هم پیوستن و ازدواج آن ها است. یکی از ابزارهای مهم برای ابراز علاقه در چنین روزی، گل ها می باشند. اکثر افراد برای ابراز علاقه در چنین مناسبت هایی به دنبال خرید گل رز قرمز هستند.اما با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد که چقدر تنوع گل هایی با مفاهیم عاشقانه زیاد است که هرکدام از آن می تواند بهترین گل سالگرد ازدواج برای همسرتان به حساب بیاید. پس خواندن این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

عکس دسته گل سالگرد ازدواج

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع مدل گل سالگرد ازدواج آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* بهترین گل ها برای سالگرد ازدواج کدام گل ها هستند؟

* هر گل بیان کننده چه احساسی است؟

گل های مناسب برای سالگرد ازدواج

1- میخک ارزان اما جذاب

شاید عجیب به نظر برسد اما باید گفت که گل میخک یکی از پر مفهوم ترین گل هایی است.که شما می توانید به عنوان هدیه ی سالگرد ازدواج به همسرتان هدیه دهید. گل میخک در فرهنگ غرب دارای مفاهیم مثبت زیادی می باشد.و هر رنگ آن نماد یک موضوع است. میخک سرخ نماد تحسین طرف مقابل شما است،.میخک سفید نماد عشق پاک و صادقانه است.و میخک صورتی نیز نماد عشق پایدار است.

گل مناسب سالگرد ازدواج

2- آفتابگردان پرقدرت و گرم

گل آفتابگردان یکی از جذاب ترین گل های لیست بهترین گل سالگرد ازدواج است.که صفاتی از جمله: قدرت و گرمی و بزرگی و وفاداری خورشید را در خود جای داده است.و یک گزینه ی مناسب برای همسر وفادار شما به مناسبت سالگرد ازدواج می باشد.

عکس گل برای تبریک سالگرد ازدواج

3- گل ادریسی برای ادای احترام به همسر

گل ادریسی یکی از گل های خاص با ظاهری توپی شکل و گلبرگ‌های ظریف می باشد.که برای ادای احترام و قدردانی از همسرتان گزینه ی خوبی به حساب می آید.

عکس دسته گل سالگرد ازدواج

4- گل مینا، گلی زیبا و خوش یمن

در قدیم الایام گل مینا گلی خوش یمن برای روابط احساسی بوده است.و به همین دلیل این گل یکی از انواع گل مناسب برای سالگرد ازدواج نیز محسوب می شود. گل مینا نماد معصومیت، خلوص و مهربانی است.و بیشتر به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای خانم ها می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

نمونه دسته گل سالگرد ازدواج

5- گل یاس آلبومی از خاطرات عاشقانه

یکی از گل های خاطره انگیز و نوستالژی، گل یاس است. گل یاس به عنوان هدیه سالگرد ازدواج می تواند یک گزینه ی زیبا و خوشبو بوده.که نمادی از عاشقی در فصل بهار و تازگی عشق و یادآور اولین احساسات عاشقانه بین شما و همسرتان باشد.

عکس گل برای سالگرد ازدواج

6- گل نرگس، گلی خوش رایحه و به یاد ماندنی

گل نرگس یکی دیگر از انواع گل مناسب سالگرد ازدواج و گل خوش رایحه ی این لیست است.که نماد روابط عاشقانه ی ساده ای است.که هنوز هم تازگی خود را حفظ کرده است. بوی خوش و گلبرگ های این گل نشان دهنده ی همدلی، عشق و شجاعت می باشد.

گل مناسب برای سالگرد ازدواج

7- گل ارکیده لوکس و کمیاب

یکی از گزینه های لوکس و کم یاب گل ارکیده است. رنگ صورتی گل ارکیده، نماد عشق خالص و ارکیده ی کاتلیا نماد احساس بالغانه است. همچنین معنای کلی این گل زیبا، عشق، زیبایی، خرد و احساسات است.و همچنین باید این را اضافه کرد که گل ارکیده، بهترین گل سالگرد ازدواج به خانم های جوان است.

مدل گل سالگرد ازدواج

8- رز قرمز، ساده اما اسرار آمیز

یکی از اولین گزینه هایی که عاشقان برای خرید گل مناسبت های عاشقانه ای.مانند سالگرد ازدواج و… انتخاب  و خریداری می کنند، گل رز قرمز است. باید گفت رز قرمز یکی از اولین گل‌های شناخته شده توسط انسان است.که نشانه هایی از قبیل عشق، اسرار آمیز بودن، امید و احساسات را به تصویر می کشد.

9- زنبق، نماد امید و صبوری

به عنوان هدیه ی سالگرد ازدواج با قدمت چند ساله، گل زنبق یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید. این گل زیبا و خاص نماد ایمان، امید، خرد، شجاعت و تعهد و ازدواج طولانی و شاد است.

مدل گل برای سالگرد ازدواج

10- گل لیلیوم، گل فداکار

گل لیلیوم، نماد شکوه در ازدواج، فداکاری، افتخار و زیبایی است.و مناسب افرادیست که ارزش زیادی برای همسرشان قائل می باشند.و به دنبال یک هدیه ی با شکوه برای همسرشان هستند.

مدل دسته گل برای سالگرد ازدواج

11- ترکیب رز زرد و بنفشه، ایمان و تعهد

یکی از گل هایی که مناسب گرامیداشت سالگرد ازدواج طولانی مدت است،.ترکیب دو گل مکمل، رز زرد و گل بنفشه است. گل رز زرد زیبا، نماد زیبایی و شکوه درونی یک ازدواج طولانی مدت است. استفاده از بنفشه در کنار این گل، شکوه جشن سالگرد را چند برابر می‌کند. گل بنفشه نماد پاکدامنی، فروتنی، ایمان و تعهد است.و می تواند زیبایی هدیه ی شما را چندین برابر کند.

بهترین گل سالگرد ازدواج

در انتخاب نمونه دسته گل سالگرد ازدواج باید به چه مواردی توجه کنیم؟

  • برای انتخاب گل مناسب به عنوان هدیه سالگرد ازدواج، به رنگ گل انتخابی و نشانه های هر رنگ توجه نمایید.

– گل‌هایی با رنگ قرمز نشان دهنده قدرت عشق و مقدار زیادی از علاقه به عشقتان است.

– گل‌هایی با رنگ سفید نشان دهنده پاکی و نجابت در عشق است.

– گل‌هایی با رنگ نارنجی نشانه‌ای از علاقه به زندگی است.و معمولا برای هدیه به یک عشق قدیمی استفاده می شود.

– گل‌هایی با رنگ زرد نماد محبت، گرمی و علاقه به شخص مقابل است.و یکی از خاص ترین رنگ ها به عنوان گل هدیه سالگرد ازدواج می باشد.

– گل‌های بنفش نشانی از وفاداری و صداقت در عشق هستند.و می توانند گزینه ی خوبی به عنوان هدیه ی سالگرد ازدواج 10 سال به بالا به حساب بیایند.

  • دومین عامل مهم برای خرید گل سالگرد ازدواج، در نظر گرفتن.سن و سلیقه ی همسرتان برای انتخاب مدل گل سالگرد ازدواج است.که با خواندن این مطلب می توانید به راحتی مناسب ترین گل را برای همسرتان خریداری کنید.
  • در انتخاب گل مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج حتما گل ‌هایی را انتخاب کنید.که ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشند.و هرگز گل های بی کیفیت و ارزان قیمت را برای همسرتان خریداری نکنید.
  • اگر قصد دارید به عنوان هدیه سالگرد ازدواج تان دسته گل و یا باکس گلی تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.تا  از ترکیب گل‌هایی که نمادی از عشق، محبت، وفاداری و صداقت هستند.برای قرار گرفتن در سبد یا باکس گل‌ تان استفاده کنید.و آن را با یک کارت پستال زیبا به همسرتان هدیه دهید.

جمع بندی

یکی از بهترین هدیه هایی که می تواند مقدار عشق شما را به همسرتان نشان دهد،.یک دسته گل زیبا است. با مطالعه این مطلب متوجه شدیم، هر گلی دارای معنای خاصی برای بیان عشق به طرف مقابلتان می باشد.و با توجه به این معانی شما می‌توانید بفهمید که یک دسته گل مناسب برای هدیه دادن.به همسرتان باید شامل چه گل هایی باشد. همچنین در این مطلب به جمع آوری عکس دسته گل سالگرد ازدواج، عکس گل برای سالگرد ازدواج، مدل گل برای سالگرد ازدواج،.مدل دسته گل برای سالگرد ازدواج و عکس گل برای تبریک سالگرد ازدواج پرداختیم.که کار شما را برای انتخاب یک دسته گل یا باکس زیبا آسان تر می کند.

سوالات متداول

* برای اولین سالگرد ازدواج کدام گل مناسب تر است؟

معمولا برای اولین سالگرد ازدواج یکی از بهترین گزینه ها، خرید باکس گل ترکیبی رز قرمز و رز سفید است.

* برای خرید یک دسته گل ارزان و زیبا برای سالگرد ازدواج کدام ترکیب بهتر است؟

برای خرید یک دسته گل ارزان اما عاشقانه ما ترکیب گل های میخک، زنبق و رز (حتی یک شاخه) را پیشنهاد می کنیم.