گل مخصوص قدردانی

رسم تشکر و قدردانی یکی از رسوم و کار های بسیار پسندیده.برای افزایش عمق روابط و دوستی ها می باشد. یکی از بهترین کارها برای قدردانی و تشکر از زحمات افراد، تقدیم دسته گل تشکر از وی است. فرقی ندارد این شخص چه کسی باشد، آن شخص می ‌تواند.مادر و پدر یا همسر و یا هر کس دیگری باشد.که شما قصد تشکر از او برای انجام کاری که انجام داده باشد، را داشته باشید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.تا به معرفی بهترین گل برای تشکر از افراد بپردازیم.و هرکدام از این گل ها را با توجه به نماد و قیمتی که دارند، بررسی کنیم.

گل تشکر

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با انواع گل برای قدردانی آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* گل مناسب برای تشکر کدام گل می باشد؟

* گل های تشکر چه ویژگی هایی دارند؟

* رنج قیمتی گل تشکر چقدر است؟

* در رابطه با خرید گل تشکر چه نکاتی وجود دارد؟

گل های مناسب برای تشکر و قدردانی از افراد مختلف

1- گل رز

یکی از بهترین و معمول ترین گل هایی که هر فرد معمولا.برای قدردانی از فرد مورد نظر خود از گل فروشی ها تهیه می کند، گل رز است. این گل از گذشته تا به الان نمادی از عشق و دلدادگی بوده است. اما در رابطه با آن باید گفت که گل رز دارای تنوع رنگی بالایی می باشد.که هر کدام از رنگ های آن مفهوم و نماد منحصر به فردی را دارند. برای مثال؛ گل رز سفید، نمادی از پاکی و صداقت فرد می باشد.و گل رز زرد نماد دوستی و شروعی دوباره است. اگر می خواهید از زحمات شخصی تشکر و قدردانی کنید، پیشنهاد می کنیم.به سراغ خرید گل رز سفید، زرد و صورتی بروید.و از خرید گل رز قرمز برای قدردانی بپرهیزید.زیرا این گل نمادی از عشق می باشد.

رنج قیمتی گل رز: حدودا 25 هزار تومان

گل برای تشکر

2- گل آلسترومریا

گل آلسترومریا گلی بسیار زیبا و پر طرفدار است.که نمادی از ثروت، شانس و دوستی دارد. اگر قصد دارید علاوه بر قدردانی از فرد مورد نظر، به او ابراز محبت نیز بکنید،.به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ گل آلسترومریای صورتی و قرمز بروید. همچنین اگر قصد دارید، به شخص مقابل بفهمانید.که در راه رسیدن به هدفتان سخت کوش هستید، سعی کنید.گل آلسترومریای نارنجی رنگ را به او تقدیم کنید.

رنج قیمتی گل آلسترومریا: حدودا 5 هزار تومان

دسته گل برای تشکر

3- گل داوودی

گل داوودی گلی زیبا و ارزان قیمت است که نمادی از شادی و مثبت اندیشی می باشد. این گل زیبا ماندگاری بسیار بالایی دارد.و به همین دلیل، در دسته گل ها و تاج گل های تشکر از آن بسیار زیاد استفاده می شود. در رابطه با معانی گل داوودی باید گفت، گل داوودی سفید نماد وفاداری به معشوق است.و گل داوودی زرد، علاقه فرد را می رساند. سعی کنید برای دسته گل تشکر و قدردانی از همه رنگ های گل داوودی در سبد گل بهره ببرید. اگر قصد دارید یک دسته گل شیک و جذاب را برای تشکر و قدردانی به دیگران هدیه بدهید،.به شما پیشنهاد می کنیم، دسته گلی از ترکیب گل های رز، آلسترومریا و داوودی را انتخاب کنید.

رنج قیمتی گل داوودی: حدودا 2 هزار تومان به بالا.

دسته گل تشکر

4- گل شب بو

یکی از خوش رایحه ترین گل ها، گل شب بو است. این گل زیبا همان طور که از نامش مشخص است، بوی بسیار خوبی دارد. گل شب بو، نمادی از زندگی طولانی و شادی و رضایت است. معمولا از گل شب بوی سفید در تزئین میز های جشن ها و مراسم عروسی استفاده می شود. اگر قصد دارید از همسر خود یا یک دوست نزدیکتان تشکر کنید، سعی کنید.دسته گلی را خریداری کنید که در آن، گل شب بو به کار رفته باشد. وجود گل شب بو در دسته گل تشکر و قدردانی باعث زیبایی و خاص شدن.دسته گل تشکر می گردد.

رنج قیمتی گل شب بو: حدودا 25 هزار تومان

گل برای قدردانی

5- گل میخک

یکی دیگر از گل های ارزان قیمت و زیبا در لیست گل برای تشکر، گل میخک است. گل میخک نمادی از دوستی، زیبایی و افتخار است. این گل را می توان با رنگ های مختلف در تمامی گل فروشی ها پیدا نمود. گل میخک سفید، به معنی پاکی و عشق خالص است. گل میخک صورتی نیز، نماد صداقت و عشق مادرانه است.و گل میخک قرمز، نماد تحسین و عشق است. با توجه به معانی میخک، اگر قصد دارید.دسته گلی مناسب برای تشکر از مادر و پدر خود تهیه کنید، به سراغ دسته گلی بروید.که در آن از میخک صورتی و سفید استفاده شده باشد.

رنج قیمتی گل میخک: حدودا 3 هزار تومان

بهترین گل برای قدردانی

نکات مهم در رابطه با خرید گل برای تشکر

اگر قصد دارید با ارسال یک دسته گل هدیه، از دوست، همکار و یا هر شخص دیگری.بابت کاری که برای شما کرده است.قدردانی و تشکر کنید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید:.

  • اولین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است.که برای خرید گل قدردانی مناسب حتما به خصوصیات اخلاقی طرف مقابل توجه کنید،.سلیقه و علاقه خاص، ویژگی‌های شخصیتی، سن و شرایط اجتماعی از مهمترین عواملی هستند.که باید به آن ها در هنگام سفارش باکس گل هدیه توجه نمود.
  • به طور کلی و معمول مناسب ترین گل ها برای تشکر و قدردانی، گل‌ های رز سفید، زرد و صورتی می باشند. زیرا همان طور که گفته شد، این گل ها نماد پاکی و معصومیت و دوستی و شروعی دوباره هستند. شما همچنین می ‌توانید گل‌ های رز را با گل آلسترومریا ترکیب کنید.که نماد ثروت، شانس و دوستی هستند.

جمع بندی

خرید گل برای تشکر و قدردانی یکی از کار هایی است.که معمولا اکثر افراد آن را برای قدردانی از فردی که برایشان کاری انجام داده است.انجام می دهند. معمولا برای خرید دسته گل تشکر و قدردانی باید به ویژگی ‌های فرد مقابل و سلیقه او فکر کنید.و با توجه به سن و شرایط اجتماعی او، اقدام به خرید دسته گل تشکر و قدردانی نمایید. برای این کار باید با معنی و مفهوم هر گل آشنایی داشته باشید.تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوالات متداول

* ارزان ترین دسته گل برای تشکر کدام گل است؟

از ارزان قیمت ترین گل های مناسب تشکر و قدردانی می توان به گل های میخک و داوودی اشاره کرد.

* گران قیمت ترین گل برای تشکر کدام گل است؟

گل رز و پس از آن گل شب بو از گران قیمت ترین گل های مناسب تشکر و قدردانی می باشند.