معرفی گل برای هدیه دادن

هدیه دادن یکی از عادت های مرسوم ما ایرانی ها است. یکی از بهترین و پرطرفدارترین هدایا، گل است. معمولا دسته گل ها و گل های شاخه ای برای تمامی مناسبت ها، از تولد و عروسی گرفته.تا عیادت بیمار و مراسم ترحیم هدیه مناسبی به حساب می آید. اما در این مطلب ما قصد داریم به معرفی بهترین گل برای هدیه در مناسبت هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج و … اشاره کنیم.

بهترین گل برای هدیه

با مجله گلپینو همراه باشید تا بهترین گل ها برای هدیه دادن را به شما معرفی کنیم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* چه فاکتورهایی در انتخاب گل هدیه موثر هستند؟

* بهترین گل برای هدیه کدام است؟

چه فاکتورهایی در انتخاب گل برای کادو موثر هستند؟

در اولین قدم برای انتخاب گل برای هدیه دادن.در مناسبت های مختلفی مانند روز تولد، روز ولنتاین و یا سالگرد ها باید گلی مطابق معنای رابطه و مناسبت هدیه را در نظر بگیرید. بیشتر افراد از این موضوع باخبر نیستند و نمی‌دانند هر گلی معنای خاصی را دارد. برای مثال ممکن است شما بار ها گل رز قرمز را به اشتباه به همکار خود هدیه.داده باشید و پیامی اشتباه را به او القا کرده باشید.
در دومین قدم باید بهترین رنگ گل برای هدیه دادن را در نظر بگیرید. شما در انتخاب رنگ و نوع گل باید فاکتورهایی.همچون: سلیقه شخصی، دکوراتیو بودن گل، نمادی که گل دارد و مناسبت هدیه را در نظر بگیرید.

بهترین گل برای هدیه دادن

معرفی بهترین گل برای هدیه

۱. گل رز قرمز

یکی از پرطرفدارترین و رمانتیک ترین گل هایی که می توان آن را در مناسبت های گوناگون به معشوق خود هدیه دهیم، گل رز قرمز است. معمولا گل های رز دارای انواع مختلفی از نظر کیفیت و قیمت می باشند که متناسب با کیفیت گل، گران تر یا ارزان تر هستند. برای خرید گل می توانید از سایت گلپینو و به صورت آنلاین این کار را انجام دهید.

رنج قیمتی گل رز: حدودا 20 هزارتومان

معرفی بهترین گل طبیعی برای هدیه

۲. گل آفتابگردان

یکی از خاص ترین و بهترین گل برای هدیه دادن به خانم ها در مناسبت های گوناگون، گل آفتابگردان می باشد. رنگ زرد  گل آفتابگردان نماد گرمی و علاقه شما نسبت به شخصی است که گل آفتابگردان را به او هدیه می دهید.
همانطور که می دانید گل آفتابگردان ظاهری مشابه خورشید دارد که در معنای این گل تاثیر زیادی گذاشته است. گل آفتابگردان نماد قدرت، حس مثبت و خوشحالی است. به دلیل این که روی گل آفتابگردان همیشه به سمت خورشید است، این گل می تواند نماد وفاداری به معشوق نیز باشد.

هنگامی که از گل آفتابگردان به عنوان هدیه برای یک خانم استفاده می کنید، این پیام را به او می رسانید که او نور و در واقع خورشید زندگی شماست.

رنج قیمتی گل آفتابگردان: حدودا 7 هزارتومان

گل برای هدیه دادن

بیشتر بخوانید : نگهداری کامل گل تاج خروس (Celosia)

۳. گل ارکیده

یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین و بهترین گل طبیعی برای هدیه، گل ارکیده است. با اینکه گل ارکیده ماندگاری کمی دارد اما پس از افتادن گل آن نیز، گیاه باقی می ماند و در گلدان در شرایط مطلوب دوباره گل می دهد و همین موضوع باعث شده تا گل ارکیده به عنوان بهترین گل آپارتمانی برای هدیه به حساب بیاید.

گل ارکیده نمادی از خوش شانسی، امید و عشق است. این گل زیبا از سال ۱۸۰۰ به بعد نمادی از لوکس بودن به حساب می آید.

از مزایای گل ارکیده می توان به تنوع رنگبندی آن اشاره کرد. در آخر در رابطه با گل ارکیده باید گفت، این گل یکی از بهترین انتخاب های هدیه برای خانم ها در روز تولد و ولنتاین به حساب  می آیدو بهترین گل مناسب آپارتمانی برای هدیه دادن محسوب می شود.

رنج قیمتی گل ارکیده: حدودا 100هزارتومان

بهترین رنگ گل برای هدیه دادن

۴. گل آلسترومریا

یکی از جذاب ترین گل برای هدیه دادن به خانم ها، گل آلسترومریا می باشد. این گل زیبا علاوه بر این که نشانه ای از دوستی است، نمادی از خود گذشتگی می باشد و می تواند این پیام را به محبوب شما برساند که شما قدردان ایثارهای فردی که گل را به او هدیه می دهید، هستید.

رنج قیمتی گل آلسترومریا: حدودا 15 هزارتومان

بهترین گل آپارتمانی برای هدیه

۵. گل ژیپسوفیلا یا نفس کودک

یکی از گل های خاص از بین گل مناسب برای هدیه دادن، گل ژیپسوفیلا می باشد. از آن جایی که گل ژیپسوفیلا نمادی از عشق جاویدان است، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خانم ها به حساب بیاید.

بهترین گل گلدانی برای هدیه

۶. پیونی صورتی

یکی دیگر از گل های مناسب هدیه دادن، گل پیونی صورتی می باشد. گل پیونی صورتی نماد ثروت و افتخار است. این گل که به شکل مجموعه ای از شکوفه های زیبا لابه لای هم می باشد به معنای رفاه و عشقی خوب به همراه ثروت فراوان نیز می باشد و علاوه بر این موارد یکی از بهترین گزینه ها به عنوان کادوی ولنتاین به حساب می آید.
رنج قیمتی گل پیونی: حدودا 50 هزارتومان

بهترین گیاه برای هدیه دادن

۷. لاله  قرمز

گل لاله به علت شکل ظاهری خاصی که دارد، نمادی از بخشش و ظرافت رابطه می باشد. لاله های قرمز نمادی از عشق کامل است و یکی از رمانتیک ترین گل ها و بهترین گل گلدانی برای هدیه دادن به حساب می آید. داخل تیره گل لاله نیز نمادی از تجمع عشق و حرارت و شور عشق می باشد. لاله زرد  نشانه ای از افکار شاد و لاله سفید نشانه ای از بخشش و لاله بنفش نماد یک خانواده ی سلطنتی می باشد که می توانید هر کدام از آنها را که مناسب می دانید به عنوان یک هدیه ی زیبا برای کسانی که دوستشان دارید انتخاب کنید.

گل مناسب آپارتمانی برای هدیه دادن

۸. گل داوودی

یکی از ارزان قیمت ترین و ماندگارترین گل های مناسب هدیه، گل داوودی می باشد. گل داوودی به طور کلی نماد خوش بینی و شادی است. داوودی سفید نشانه ای ازحقیقت یا عشق وفادار می باشد و داوودی زرد هم نمادی از عشق جاویدان به حساب می آید.
رنج قیمتی گل داوودی: حدودا 3 هزارتومان

گل مناسب برای هدیه دادن

جمع بندی

همه ما این موضوع را قبول داریم که یکی از کارهای زیبا و لذت بخش، هدیه دادن به افرادی است که  آن‌ها را دوست داریم. همه ما برای اثبات علاقه مان به عزیزانمان در مناسبت‌های مختلف هدایایی را.تدارک می‌بینیم که با توجه به سلیقه و یا ذوق خودمان آن‌ها را انتخاب می‌کنیم.

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در چنین مواقعی گل‌ها هستند. یک دسته گل زیبا می تواند بهترین هدیه برای کسی باشد که دوستش دارید و باید بدانید هر کدام از این گل های دارای معنی خاصی می باشند. هر گل برای خود معنی خاصی دارد. از یک گل رز زیبا گرفته تا گل آفتابگردان خاص. در تمامی آنها معنایی خاصی نهفته است که با توجه به آن می توانید بفهمید.که یک دسته گل مناسب برای هدیه دادن و بهترین گیاه برای هدیه دادن به طرف مقابل خود کدام یک می باشد و به راحتی آن را انتخاب کنید.

سوالات متداول

* ارزان قیمت ترین گل برای هدیه کدام است؟
گل داوودی و گل آفتابگردان دو مورد از ارزان قیمت ترین گل های مناسب هدیه به حساب می آید.

* گران قیمت ترین گل برای هدیه کدام است؟
گل ارکیده و پس از آن گل پیونی دومورد از کم یاب ترین و گران قیمت ترین گل های مناسب هدیه است که این دو گل جزء لوکس ترین گل ها به حساب می آیند.