گل ماه تولد مرداد

ماه تولد یکی از ویژگی های فردی هر شخصی است که می تواند او را از سایرین متمایز نماید. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که می تواند.اشخاص را با توجه به طالع بینی ماه تولد از سایرین متفاوت کند، گل ماه تولد اوست. ماه مرداد نیز از این امر مثتثنی نیست.و متولدین این ماه نیز با توجه به ویژگی های خود دارای گل منحصر به ماه تولد خود می باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی گل ماه مرداد و نماد های هر یک بپردازیم و ویژگی های هرکدام از این گل ها را به طور جامع بررسی نماییم.

گل ماه مرداد

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین مرداد آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* مشخصات کلی متولدین مرداد ماه چیست؟

* گل ماه تولد مرداد چیست؟

مشخصات کلی متولدین مرداد ماه

مرداد پنجمین ماه سال، یکی از ماه های گرم سال است.که افراد متولد شده در این ماه دارای ویژگی هایی مطابق با گرمای روزهای تابستانی می باشد. مردادی ها افرادی مهربان، از دروغ گریزان، قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال.و شاداب، خودخواه و مغرور، مقتدر، مؤدب، فعال و.کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و.تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا و… می باشند. متولدین مردادی اغلب عاشق گل های سمبلیک و ساده می باشند.

گل مخصوص ماه مرداد

چه گلی مناسب مردادی هاست؟

1- گل شب بو

اولین گل، گل شب بو می باشد که گلی مقاوم و پر گل است.و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.درست مانند مردادی هایی که عاشق جلب توجه هستند. گل شب بو، یکی از گل های جذاب و پر استفاده در دکوراسیون داخلی است.که مناسب مردادی های خوش سلیقه می باشد. این گل یکی از گل های گلدانی ماندگار و خوش بو است.که می توان از آن ها حتی در تراس خانه، داخل گلدان هایی ساده با پایه های بلند نگهداری نمود.و از عطر دل انگیز آن در شب لذت برد.

رنج قیمتی گل شب بو: حدودا شاخه ای 10 هزار تومان

گل نماد مرداد ماهی ها

یکی دیگر از گزینه های مناسب گل برای متولدین مرداد، گیاه فیکوس می باشد. همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، مردادی ها علاقه بسیاری به جلب توجه دارند. آن ها افرادی مغرور، گرم و شجاع می باشند و به گیاه خاصی مانند گیاه فیکوس احتیاج دارند. گیاه فیکوس یکی از گیاهان جذاب و تنومند است که در اولین مرحله می تواند نگاه افراد زیادی را به خود جلب نماید. گیاه  فیکوس و خانواده آن دارای ساقه ‌هایی بلند و برگ ‌های بزرگ و پر رنگی می باشند و می توانند بهترین گیاه برای منعکس کردن ویژگی‌های شخصیتی متولدین مرداد ماه به حساب بیایند.

رنج قیمتی گلدان گیاه فیکوس: از 500 هزار تومان به بالا

گل برای متولدین مرداد

3- گل گلایل

یکی از اصلی ترین گل مخصوص ماه مرداد، گل گلایل است. متاسفانه در کشورما از گل گلایل اکثرا در در مراسمات غم و عزاداری استفاده می شود،.اما در خارج از کشور ارج و قرب بیشتری دارد. گلایل با شکوفه های برجسته، ساقه های چشمگیر و رنگ های بی نظیری که دارد.به طور باور نکردنی محبوب است و تنوع رنگی بسیاری دارد. ریشه اسم گلایل از اسم gladius به معنای شمشیر گرفته شده است. این نام گذاری به زمان گلادیاتور ها باز می گردد و تعجب برانگیز نیست.که تجسم نماد قدرت، سخاوت و صداقت باشد. گل نماد مرداد ماهی ها، گل چندان گران قیمتی نیست. اگر تصمیم خرید گل به عنوان هدیه دارید سراغ گل فروشی بروید که تنوع رنگ بیشتری در گلایل هایش داشته باشد.

رنج قیمتی گل گلایل: حدودا 10 هزار تومان

گل ماه تولد مرداد چیست

جمع بندی

در این مطلب ما به معرفی بهترین گل های سمبلیک ماه مرداد پرداختیم.و دریافتیم که چه گلی مناسب مرداد ماهی هاست.و دریافتیم، گل های مرداد با اینکه تنوع کمی دارند.اما ویژگی های خارق العاده ای دارند. برای مثال شب بو با رایحه ای فوق العاده می تواند.یکی از انتخاب های خاص مرداد ماه به حساب بیاید.و گلایل یکی از خاص ترین گل هایی است که می تواند نمادی از اقتدار متولدین مرداد ماه باشد.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل ماه مرداد کدام است؟

به طور کلی تمامی گل های نمادین ماه مرداد از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. ارزان قیمت ترین گزینه به عنوان خرید گل برای مردادی ها می توان به گل گلایل اشاره داشت.

* ماندگار ترین گل ماه مرداد کدام است؟

در جواب به این سوال باید گفت که گیاه فیکوس یکی از ماندگار ترین گزینه ها در بین گل های ماه مرداد می باشد. پس از آن گل گلایل یکی از گزینه های ماندگار و ارزان قیمت به عنوان گل ماه مرداد به حساب می آید.