گل ماه تولد دی

همه ما قطعا برای یک بار هم که شده.طالع بینی و نماد های ماه تولد خود و حتی اطرافیان مان را مطالعه کرده ایم. تقریبا اغلب ما ذاتا علاقه مند به متمایز و متفاوت بودن هستیم. یکی از عواملی که موجب تمایز ما با سایر افراد می شود، گل ماه تولد است. در این مطلب قصد داریم به معرفی گل ماه دی بپردازیم.و هرکدام از این گل ها را به صورت جداگانه با توجه به خصوصیات اخلاقی متولدین دی ماه بررسی نماییم.

گل ماه تولد دی چیست

با مجله گلپینو همراه باشید تا شما را با گل های مخصوص متولدین دی آشنا نماییم و به سوالات زیر پاسخ دهیم.

* خصوصیات اخلاقی متولدین دی ماه چیست؟

* گل مخصوص متولدین دی چیست؟

خصوصیات اخلاقی متولدین دی ماه

دی ماهی ها افرادی بسیار صبور و اغلب درگیر مسائل عاشقی می باشند. آن ها به تدریج عاشق شده.و همیشه سعی می کنند به سادگی راز دل خود را با دیگران بازگو نکنند. فرد دی ماهی بسیار سخت کوش بوده و همواره به سمت موفقیت پیشرو است. آن ها از افراد بد قول بیزارند، پس توجه داشته باشید.هرگز با یک دی ماهی بد قولی نکنید. دی ماهی ها عاشق هدیه گرفتن هستند،.اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آن ها تنها از گرفتن هدایای گران قیمت به وجد می ‌آیند. حال شاید بپرسید چه گلی مناسب دی ماهی هاست؟ در ادامه با ما همراه باشید.تا به این سوال شما پاسخ دهیم.

گل ماه تولد دی چیست؟

1- میخک قرنفلی (Carnation)

اولین و نمادی ترین گل برای متولدین دی، گل میخک قرنفلی است. این گل زیبا دارای تنوع رنگی زیاد و جذابی از جمله بنفش، قرمز، زرد و حتی سبز می باشد.و بسیار ظریف و حساس بوده اما می ‌تواند مانند یک دی ماهی شرایط سخت را تحمل کند. گل میخک نمادی از عشق، شیفتگی و خاطرات و یاد بود است. همچنین این گل یک گل سمبلیک و جذاب است.که داستان هایی در پشت آن نهفته است. مثلا در داستانی در رابطه با این گل این طور آمده است.که: گل میخک گلی است.که با قطره اشک حضرت مریم برای حضرت عیسی، پدید آمده است. پس از این گل می توان به عنوان یک هدیه ی زیبا برای مادران دی ماهی استفاده نمود.

رنج قیمتی گل میخک قرنفلی: 5 هزار تومان به بالا

خرید گل برای دی ماهی ها

2- گل برفی

دومین گل مناسب متولدین اولین ماه از زمستان، گل برفی و یا موگه است. این گل نماد تولد دوباره و امید است و می تواند یکی از زیبا ترین گل ها به حساب بیاید. گل برفی، در فاصله دی تا فروردین گل می‌ دهد و یکی از گل های زیبا در اکثر باکس های گل در فصل زمستان به حساب می آید.

 رنج قیمتی گل برفی: 21 هزار تومان به بالا

گل برای متولدین دی

3- گیاه بروملیاد

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، متولدین دی ماه بیشتر بر روی بعد زیبایی تمرکز دارد. پس گیاه بروملیاد یکی از گیاهان زیبایی است که می تواند این بعد از شخصیت دی ماهی ها را در بر بگیرد. این گیاه  یکی از گیاهان مقاوم است که با تکیه بر لوازم اطراف می تواند.نور و رطوبت مورد نیاز خود را جذب نماید.

رنج قیمتی گیاه بروملیاد: از 300 هزار تومان به بالا

چه گلی مناسب دی ماهی هاست

4- گل همیشه بهار

چهارمین گل مناسب دی ماهی ها، گل زیبای همیشه بهار می باشد.که معمولا در رنگ های زرد و نارنجی و گاهی به رنگ صورتی و کرم یافت می‌ شود.که این دو رنگ در بسیار کمیاب می باشند. گل همیشه بهار نمادی از خورشید، شور، اشتیاق، ثروت و زیبایی است. خرید گل همیشه بهار بهترین انتخاب برای هدیه تولد با توجه به ویژگی متولدین دی ماه می باشد.

گل ماه دی

جمع بندی

دی ماه دهمین ماه سال و اولین ماه فصل زیبای زمستان است.که دارای گل های نمادین جذاب و ماندگاری می باشد. در این مقاله به معرفی بهترین گل ها برای متولدین اولین ماه از زمستان از جمله میخک، همیشه بهار و گل برفی پرداختیم.تا شما هنگام خرید گل برای دی ماهی ها یاری نماییم.

سوالات متداول

* ارزان ترین گل مورد علاقه دی ماهی ها کدام است؟

از ارزان ترین و در دسترس ترین گل مخصوص متولدین دی ماه می توان به گل میخک اشاره کرد.

* ماندگار ترین گل ماه دی کدام است؟

در بین گل های ماه دی گل میخک ماندگار ترین گل است و پس از آن گیاه بروملیاد یکی از مقاوم ترین گیاهان است که البته باید این را گفت که این گیاه از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد.